تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

هلاکت 6 متجاوز سعودی به دست تک تیراندازان یمنی/ انهدام خودروی زرهی متجاوزان در الدریهمی

هلاکت 6 متجاوز سعودی به دست تک تیراندازان یمنی/ انهدام خودروی زرهی متجاوزان در الدریهمی
شنبه 3 شهريور 1397 - 20:28

6 نظامی سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن در عسیر و نجران کشته شدند.

العالم - یمن 

در تازه ترین تحولات میدانی در یمن، جنگنده های متجاوز سعودی - آمریکایی بار دیگر مناطقی از این کشور را هدف حملات خود قرار دادند.

جنگنده های متجاوز سعودی - آمریکایی، طی سه حمله، وادی جاره در جیزان را هدف قرار دادند.

در این حال، مواضع مزدوران ارتش سعودی، در مقابل کوه های الدود و ام بی سی با گلوله های خمپاره از سوی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن هدف قرار گرفت.

در عسیر نیز ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع مزدوران سعودی در پشت رقابه العیروان را هدف قرار دادند و خساراتی را به دشمن وارد کردند.

یک فرمانده نظامی طرفدار متجاوزان در شهر عدن در جنوب یمن امروز از سوء قصد جان به دربرد از همین رو در بیانیه ای آمده است که "سند الرهوه فرمانده لشگر اول حفاظت از ریاست جمهوری عصر روز شنبه در پی حمله به خودرویش در خط البریقه الشعب از سوء قصد جان به در برد".

اوضاع در شهر عدن در جنوب یمن، ناآرام است و تاکنون شمار زیادی از فرماندهان نظامی و امنیتی و شخصیت های اجتماعی و دینی در این شهر در نتیجه درگیری عوامل نیروهای اشغالگر و اشغالگران سعودی - اماراتی ترور شده اند.

6 نظامی سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن در عسیر و نجران کشته شدند که سه نظامی سعودی در رقابه العیروان از توابع الربوعه در عسیر و سه تن دیگر از آنان در پایگاه های الشرفه و الشبکه در نجران، به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن به هلاکت رسیدند.

یگان مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن، یک خودروی زرهی متعلق به اشغالگران را در جبهه الدریهمی در ساحل غربی هدف قرار داد که در نتیجه، همه سرنشینان آن کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها