نگرانی فلسطینی‌ها در پی اعطای مجوز سلاح به بیش از نیم میلیون صهیونیست

نگرانی فلسطینی‌ها در پی اعطای مجوز سلاح به بیش از نیم میلیون صهیونیست
شنبه 3 شهريور 1397 - 21:16

دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابرشهرک‌ساز‌ی‌ها وابسته به «ساف» اعلام کرد اعطای مجوز سلاح به حدود نیم میلیون شهرک‌نشین صهیونیست، زندگی فلسطینی‌ها را تهدید می‌کند.

العالم _ فلسطین اشغالی

موافقت «گیلعاد آردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با دادن مجوز اسلحه به بیش از 500 هزار شهرک‌نشین با عکس‌العمل‌های فلسطینی و بین‌المللی روبرو شده است.

تل‌آویو مدعی شده این سلاح‌ها به کسانی داده می‌شود که پیش‌تر در واحدهای رزمی رژیم صهیونیستی خدمت کرده‌اند. آردان ادعا کرده با این کار، احتمال خنثی شدن عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها بالاتر می‌رود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»،  «دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابرشهرک‌ساز‌ی‌ها» وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» اعلام کرد 200 هزار سلاح در دست شهرک‌نشینان صهیونیست زندگی شهروندان فلسطینی تحت اشغالگری را تهدید می‌کند.

در گزارش این نهاد آمده است در حال حاضر حدود 145 هزار شهرک‌نشین در اراضی اشغالی 1967 مجوز حمل سلاح دارند که با تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تعداد آنها بسیار بیشتر می‌شود.

دفتر ملی دفاع از سرزمین سپس درخواست کرده پرونده تسلیح شهرک‌نشینان به محافل بین‌المللی و در مقدمه آنها دادگاه لاهه ارجاع شود.

این اقدامات رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که علیرغم تمام اعتراضات فلسطینی و بین‌المللی، شهرک‌سازی‌ها نیز با رشد بسیار سریع در حال افزایش هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها