دعوای عجیب دو نماینده مجلس بر سر یک سوء تفاهم

دعوای عجیب دو نماینده مجلس بر سر یک سوء تفاهم
يکشنبه 4 شهريور 1397 - 12:56

نماینده مردم شیروان به دلیل یک سوء تفاهم با نماینده مردم لنگرود دچار درگیری شد.

العالم-ایران/سیاسی

 جلسه استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این جلسه با حواشی همراه بود از جمله اینکه دو نماینده مجلس بر سر یک سوء تفاهم دچار درگیری شدند.

براساس این گزارش مهرداد لاهوتی که به عنوان موافق استیضاح پشت تریبون مجلس قرار گرفته بود در میان سخنانش خطاب به محمد عزیزی نماینده ابهر گفت: آقای عزیزی! اجازه دهید آقای وزیر به سخنان ما گوش کند.

در همین حال عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس از انتهای مجلس شروع به فریاد و اعتراض کرد که باید اسم نماینده را کامل ببرید چرا که مردم فکر می‌کنند بنده بالای سر وزیر بودم.

لاهوتی پشت تریبون مجلس اعلام کرد که منظور بنده نماینده شیروان نبود اما عبدالرضا عزیزی همچنان در حال فریاد زدن بود و در حالیکه کُت خود را بر تن کرد با فریاد شروع به دویدن به سمت لاهوتی کرد و عصبانیت وی تشدید یافت.  

در همین حال با حمله و عصبانیت به سمت لاهوتی رفت و شروع به ناسزا گویی کرد. در همین حال اعضای هیأت رئیسه مجلس با سخن لاریجانی که گفت آقایان جلوی این مسئله را بگیرید به سمت عزیزی رفتند و سعی در آرام کردن وی داشتند اما نه تنها عصبانیت نماینده شیروان کاهش نیافت بلکه با حمله سعی در زدن نماینده لنگرود را داشت که با ممانعت برخی از نمایندگان که در محل تریبون جمع شده بودند مواجه شد. در همین حال لاریجانی خطاب به عزیزی نماینده شیروان گفت: منظور آقای لاهوتی شما نبودید، لطفاً سرجای خود بنشینید. اما نماینده شیروان ساکت نشد و همچنان در حال ناسزاگویی که بود که وکیلی نماینده تهران با دست خود جلوی دهان عزیزی را گرفت و با تلاش او را آرام کردند.

در همین حال لاهوتی در میان سخنانش به اشتباه عنوان کرد که منظور بنده آقای عزیزی نماینده شیروان بود، در همین حال همه نمایندگان فریاد بلند زدند که باز اشتباه گفتی! و لاهوتی جمله خود را اصلاح کرد و گفت: منظور بنده نماینده ابهر بود.

این گزارش حاکی است؛ نمایندگان در حال هیاهو و سر و صدا بودند که در همین حال لاهوتی خطاب به لاریجانی گفت: آقای رئیس از شما می‌خواهیم که مجلس را مدیریت کنید، که لاریجانی در پاسخ به وی گفت ما هم از شما می‌خواهیم به گونه‌ای سخن بگویید که ما هم بتوانیم مجلس را مدیریت کنیم.

فارس

پربیننده ترین خبرها