نماینده سلفی پارلمان کویت:

شیعیان در کویت ارتش تشکیل داده‌اند!

شیعیان در کویت ارتش تشکیل داده‌اند!
شنبه 1 مهر 1391 - 12:58

نماينده سلفي پارلمان کويت در ادامه سخنان سخيف جنجال‌برانگيز ضد شيعه و با رويکرد طايفه‌گري مدعي شد شيعيان کويت براي خود ارتش تشکيل داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولید طبطبائی در گفت‌وگو با تلویزیونی سعودی العربیه مدعی شد: گروهی از شیعیان کویت ارتشی ذخیره برای حمایت از کویت تشکیل داده‌اند.

 وی درسخنان متناقض از یک طرف مدعی شد از اعزام بیگانگان به سوریه حمایت نمی‌کند و از طرف دیگر نیز گفت از کسانی که خواهان رفتن به سوریه برای مبارزه علیه نظام حاکم این کشور هستند حمایت می‌کند.

نماینده سلفی پارلمان کویت درباره نزدیکی دیدگاهش به دیدگاه القاعده نیز گفت: من شکی درباره حسن نیت اسامه بن لادن ندارم، اما وی راه را اشتباه رفت.

طبطبائی اتهام‌های واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان را بار دیگر تکرار کرد و گفت: ایران بیش از روسیه و چین از نظام حاکم سوریه حمایت می‌کند.

وی همچنین اعتراف کرد که از افراد مسلح در سوریه حمایت مالی، رسانه‌ای، تسلیحاتی می‌کند و یکی از وزیران شیعه کابینه دولت کویت را نیز متهم کرد که عضو حزب‌الله لبنان است.

پیش از این نیز این نماینده سلفی پارلمان کویت طی اظهارات جنجال‌برانگیز خود را به پیامبران تشبیه کرد.

وی برای اثبات ادعاهای واهی خود گفته بود: پیامبران همواره از سوی افراد مختلف متهم می‌شدند. بنده و خانواده‌ام نیز به فساد و یا تلاش برای فساد و سوء استفاده از موقعیت و جایگاه خود متهم شده‌ایم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها