معاون دبير كل حزب دمكرات يمن:

آمریکا یمن را اشغال کرده است

آمریکا یمن را اشغال کرده است
شنبه 1 مهر 1391 - 19:33

العالم، صنعا - معاون دبير كل حزب دمكرات يمن، گفت: آمريکا يمن را اشغال کرده و سفير واشنگتن در يمن به جاي رئيس جمهور از شهرها بازديد مي کند.

"احمد الفقيه"روز شنبه به شبکه خبری العالم، گفت: مردم یمن تصمیمات شوراي همكاري خلیج فارس را نمی پذیرند ، چون این تصمیمات مخالف اهداف انقلاب است.

معاون دبير كل حزب دمكرات يمن، ریشه مشکلات این کشور را اینگونه تشریح کرد:"همه ماجرا اين است كه تعدادي از دزدها تصميم گرفته اند در مناصب خود باقي بمانند و بعد از آن كه عبدالله صالح را كنار نهادند، فرد ديگري را جانشين او کنند."

الفقیه كساني كه براي محكوميت اهانت به پيامبر اسلام (ص) تظاهرات كردند و خواهان اخراج تفنگداران آمریکایی و سفير آمريكا شدند، نيروهاي حقیقی و انقلابی یمن دانست و گفت: اين واكنش كمترين پاسخ ممكن به دولت آمريكا است كه با ادعاي دروغين حقوق بشر در سراسر جهان دست به كشتار مي زند.

وی باتاكيد بر اين كه اقدامات آمريكا بي احترامي به سياست هاي يمن است، افزود: سفير آمريكا جانشين رئيس جمهور شده و از شهرهاي مختلف يمن بازديد مي كند؛ این درحالي است كه عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن جز براي ديدار از كشورهاي خارجي از منزل خود خارج نمی شود و اين مساله عجيب و خطرناكي است؛ از این روشهروندان حق دارند براي بازپس گرفتن استقلال خود به صحنه بيايند.

22-16:24

 



پربیننده ترین خبرها