اشغالگران برای "جنگ سوم" آماده می‌شوند

اشغالگران برای
يکشنبه 2 مهر 1391 - 07:32

نيروهاي پياده نظام ارتش رژيم اشغالگر با برگزاري رزمايش‌هاي متعدد در مرزهاي جنوب لبنان، خود را براي جنگ سوم با لبنان آماده مي کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به مانور ارتش این رژیم گفت: "هزاران سرباز اسرائیلی در این مانور تپه های شمال لبنان را درنوردیدند؛ در این مسیر تعدادی خودروی زرهی و چند فروند تانک سربازان اسرائیلی را همراهی می کرد".

وی مدعی شد: "ارتش خود را برای جنگ سوم لبنان آماده می کند".

با این حال، سرتیپ "هیرتسی هالیفی" فرمانده تیپ جلیل در این خصوص به گزارشگر صهیونیست گفت: "جنگ آینده جنگ شش روزه و یا هشت روزه نخواهد بود، و جبهه داخلی نیز از پیامدهای آن در امان نخواهد ماند".

وی با تأکید بر ضرورت بررسی جنگ 33 روزه لبنان خاطرنشان کرد: "در صورت وقوع جنگ اشتباهات جنگ 33 روزه را تکرار نمی کنیم".

گزارشگر صهیونیست هشدار داد: "طی جنگ 33 روزه لبنان با چهار هزار موشک سبک اسرائیل را هدف قرار داد؛ ولی اکنون حزب الله هفتاد هزار موشک از نوع سنگین در اختیار دارد که این موشکها تمامی اسرائیل را در تیررس حزب الله قرار داده است".

وی افزود: "در جنگ سال 2006 چهار تیپ از ارتش اسرائیل وارد عمق چهار کیلومتری اراضی لبنان شدند".

گروهبان "کوبی دکار" در تیپ الجلیل گفت: "در این مانور ارتش را برای ورود به عمق اراضی لبنان آماده می کنیم".

گزارشگر تلویزیون رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد: "ارتش اسرائیل برای رخنه کردن در عمق اراضی لبنان در جنگ آینده، نقاط ضعف خود را در جنگ 33 روزه لبنان بررسی کرد .. ولی این اقدامات برای جنگ سوم لبنان کافی نیست؛ ارتش اسرائیل برای جنگ آینده باید توان رزمی خود را به بالاترین حد ممکن برساند".



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها