درخواست مقتدی صدر از مردم عراق برای مشارکت در نماز میلیونی برای مبارزه با فساد

درخواست مقتدی صدر از مردم عراق برای مشارکت در نماز میلیونی برای مبارزه با فساد
چهارشنبه 7 شهريور 1397 - 17:23

مقتدی صدر رئیس گروه صدر عراق امروز چهارشنبه از مردم خواست که با مشارکت در نماز میلیونی در روز جمعه آینده " تن مفسدان را به لرزه در بیاورند".

العالم - عراق 

مقتدی صدر در بیانیه ای که خبرنگار العالم در عراق نسخه ای از آن را به دست آورد، اعلام کرد: مردم مؤمن عراق خود را برای مشارکت در نماز وحدت آفرین به مناسبت برگزاری اولین نماز جمعه در مسجد کوفه پس از شهادت امام علی (علیه السلام) آماده می کنند و پدر اینجانب نیز روز 19 ذی الحجه سال 1419 هجری قمری نماز جمعه را در این مسجد برگزار کرد در حالی که در زمان ایشان برگزاری آئین های دینی ممنوع بود و عراق به زندان تبدیل شده است و زورگوترین دیکتاتور یعنی صدام ملعون و دار و دستۀ بعثی و بی دین اش زندگی را به کام مردم تلخ کرده بودند.

مقتدی صدر افزود: مردم عراق برای کمک به مرجعیت دینی خود به پا خیزند و همانگونه که پدرم برای مبارزه با ستمگران کفن به تن کرده بودند ، کفن به تن کنند.  

مقتدی صدر اعلام کرد: روز جمعه ای که پدرم نماز را در مسجد کوفه برگزار کرد، جمعۀ اصلاح و مبارزه با صدامی های ستمگر ، فاسد و قاتل بود.

مقتدی صدر خطاب به کسانی که درپی ایجاد اصلاحات در عراق هستند، گفت: برای حمایت از مصلح زمان (محمد الصدر) به پا خیزید و روزهای جمعه ای را به یاد آورید که نماز را برای مقابله با ظلم و ستم برگزار می کرد. به پا خیزید تا آنچه را که می خواهید، با روش های مسالمت آمیز به زبان بیاورید و فریاد بکشید. به پا خیزید و در نماز جمعه میلیونی که تن مفسدان را به لرزه دربیاورد، مشارکت کنید و بینی ظالمان را به خاک بمالید. به پاخیزید و مخالفت خود با تبعیض ، فساد ، تروریسم و اشغالگری را اعلام کنید.     

مقتدی صدر اعلام کرد : عراق برای اینکه از نو ساخته شود، نیاز به تظاهرات و اعتراضات مسالمت آمیز دارد تا کشور از هر فساد ، ظلم ، تعدی و اشغالگری رهایی یابد.  

رئیس گروه صدر افزود: عراق و منابع و دارایی هایش برای همۀ ملت است نَه مفسدان و دزدان.

پربیننده ترین خبرها