مردم استان حماه سوریه منتظر آغاز عملیات ادلب

چهارشنبه 7 شهريور 1397 - 22:05

مردم استان حماه منتظر آغاز عملیات ارتش در استان ادلب هستند تا مناطق حومۀ این دو استان را از تروریست ها پاکسازی کند.

العالم - سوریه 

خبرها نیز حاکیست که تروریست ها خود را برای بکارگیری سلاح های شیمیایی آماده می کنند.

مردم حماه امروز چهارشنبه در مصاحبه با العالم گفتند که منتظر آغاز عملیات ارتش در استان ادلب هستند تا امنیت و آرامش بار دیگر در این دو استان خصوصاً مناطق حومه برقرار شود.

همگان می دانند تروریست ها هر گاه که خود را در برابر ارتش ناتوان می بینند و شکست می خورند ، دست به سلاح های شیمیایی می برند و صحنه های نمایشی و غیرواقعی برای متهم کردن ارتش به استفاده از این سلاح ها ترتیب می دهند.  

عمر رحمون عضو کمیته آشتی ملی در مصاحبه با شبکه العالم گفت : گروه های تروریستی روحیه خود را کاملاً از دست داده اند. حفظ روحیه در نبردها و درگیری ها نقش اصلی و مهم را دارد ولی تروریست ها روحیه خود را از دست داده اند. تروریست ها که امروز با ارتش می جنگند، از حمایت آمریکا و ترکیه برخوردار هستند به عبارت دیگر هر یک از دو کشور آمریکا و ترکیه که رقیب همدیگر هستند، از گروه های خاصی حمایت می کنند و همه این گروه ها با ارتش متحد و یکپارچۀ سوریه می جنگند ارتشی که پشتوانه اش رهبری واحد و ائتلاف متحد قرار دارد. 

مردم سوریه آنگونه که پیگیر مساله عملیات ارتش در استان ادلب هستند، پیگیر مساله تهدید آمریکا، انگلیس و فرانسه برای تجاوز به سوریه نیستند زیرا این مردم که در طول هشت سال طعم تلخ تروریسم را چشیده اند، برای رهایی از دست تروریست ها لحظه شماری می کنند.

تصمیم "آزادسازی ادلب" گرفته شده است و انصرافی در کار نیست چرا که ارتش نیروهای خود را در ادلب مستقر کرده و خود را برای آغاز عملیات روز به روز آماده تر می کند و منتظر دریافت دستور آغاز عملیات است.

پربیننده ترین خبرها