طرح ممنوعیت نمایندگان برای استفاده از تلفن همراه در صحن مجلس

طرح ممنوعیت نمایندگان برای استفاده از تلفن همراه در صحن مجلس
پنج‌شنبه 8 شهريور 1397 - 08:57

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح مجلس درباره ممنوعیت استفاده از تلفن همراه از سوی نمایندگان در صحن مجلس را تشریح کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

غلامرضا کاتب رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در  باره طرح جدید برخی نمایندگان مجلس برای ایجاد محدودیت‌هایی در جلسات پارلمان به تسنیم گفته، 70 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس، خواستار ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای نمایندگان در زمان برگزاری جلسات در صحن مجلس شدند.

وی افزود: پیرو درخواست‌های نمایندگان مجلس برای ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در صحن پارلمان، طرحی در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس برای ایجاد محدودیت‌هایی برای نمایندگان تهیه شده و در حال تدوین است.

رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به جزئیات طرح نمایندگان برای ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در صحن پارلمان، اظهار داشت: براساس این طرح، نمایندگان مجلس نمی‌توانند از تلفن همراه‌ خود هنگام برگزاری جلسات مجلس، اعم از علنی و یا غیرعلنی استفاده کنند، البته سازوکاری در این طرح پیش‌بینی کردیم که تماس‌های ضروری نمایندگان از طریق دفتر کارشان به‌اطلاع‌ آنها برسد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس، یکی از دلایل تهیه طرح ممنوعیت استفاده از تلفن همراه برای نمایندگان مجلس در صحن پارلمان را تماس‌ خبرنگاران رسانه‌‌ها هنگام برگزاری جلسات علنی دانست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها