سپاه: جنگ مانع سقوط "اسرائیل" نمی‌شود

سپاه: جنگ مانع سقوط
يکشنبه 2 مهر 1391 - 13:24

فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تأکيد کرد، رژيم صهيونيستي ممکن است براي فرار از مسير سقوط که در آن قرار گرفته دست به اقداماتي بزند؛ ولي هر مسيري را که برود به شکست منجر خوادهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار "امیرعلی حاجی زاده" در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم گفت: سران رژیم صهیونیستی آدم های دیوانه‌ای هستند که تصمیات آنها همواره منطقی نبوده است؛ احتمال دارد کار دیوانه واری را شروع کنند، و برای فرار از مسیر سقوط که در آن قرار گرفته اند دست به اقداماتی بزنند؛ ولی هر مسیری را که بروند به شکست منجر خوادهد شد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تأکید کرد: صهیونیست‌ها به لحاظ نظامی به هیچ وجه قادر نیستند جلوی ایران بأیستند؛ و ادعای آنها غیر منطقی است و نمی توانند کاری انجام دهند.

سردار حاجی زاده در خصوص تهدیدهای رژیم اشغالگر و همچنین سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حتمی بودن حمله رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی در مسیر سقوط قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به بیداری اسلامی و شرایطی که اکنون بر منطقه بعد انقلاب مصر حاکم شده، و شکست توطئه ها در سوریه، و همچنین بعد از جنگهای 22 روزه و 33 روزه، مشخص است رژیم صهیونیستی به اجبار در مسیر سقوط پیش می‌رود.

سردار حاجی زاد با بیان انیکه شرایط منطقه خارج از کنترل مدیریت صهیونیستها و غرب است؛ خاطرنشان کرد: روش غرب اینگونه بود که برای حل بحران اقتصادی جنگ به راه می انداخت، ولی اکنون شرایط به گونه‌ای است که جنگهایی که به راه انداخته اند باعث بحران اقتصادی شده است.

سردار حاجی زاده تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در گذشته برای حل مسائل داخلی و سلطه بر منطقه جنگ به راه انداخت، و اکنون هم برای اینکه جلوی سقوط خود را بگیرد به دنبال آن است که جنگی را به راه بیندازد.

وی خاطرنشان کرد: البته صهیونیست‌ها در این جنگ هم به توان خودشان تکیه ندارند، بلکه متکی به توان آمریکا هستند چراکه مطمئنا رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا هیچ کاری نمی تواند بکند؛ اما آمریکایی ها در منطقه شرایط خیلی بدی دارند و شرایط آنها به هیچ وجه مناسب جنگ نیست.

سردار حاجی زاده با اشاره به تفاوت وضعیت فعلی ایران با دوران دفاع مقدس و پیشرفت‌های گسترده صورت گرفته در ایران از لحاظ تولیدات نظامی در داخل، گفت: در دوران 8 ساله دفاع مقدس با دست خالی جنگیدیم، به صورتیکه در دوران جنگ در چند عملیات شرکت کردم که به ازای هر 2 نیرو یک اسلحه داشتیم.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها