رهبر حماس: محاصره غزه به زودی شکسته خواهد شد

رهبر حماس: محاصره غزه به زودی شکسته خواهد شد
پنج‌شنبه 8 شهريور 1397 - 11:49

رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: محاصره غزه به زودی شکسته خواهد شد و حماس گرسنگی دادن مردم این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی را هرگز نخواهد پذیرفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش المیادین، یحیی السنوار در دیدار با شماری از نویسندگان و تحلیلگران درغزه با تاکید بر تصمیم گروه های مقاومت برای شکستن محاصره غزه گفت که سقف زمانی برای دستیابی به آتش بس با رژیم اشغالگر طولانی نخواهد بود.
وی در واکنش به اظهار نظرهای مربوط به آتش بس در غزه خاطرنشان کرد که تا این لحظه متن نهایی آتش بس آماده نشده و آنچه در این باره گفته می شود یک سری ایده و پیشنهاد است. 
السنوار با تاکید بر مقابله با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی نیز گفت: آنچه نیروهای مقاومت در جنگ 51 روزه غزه شلیک کردند، در صورت هرگونه تجاوز جدید رژیم صهیونیستی، می توانند ظرف پنج دقیقه شلیک کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، وی درباره تلاش های مربوط به تحقق آشتی ملی میان فلسطینی ها نیز گفت که دستگاه اطلاعاتی مصر پاسخ جنبش فتح به پیشنهادهای آشتی را در قاهره به حماس تحویل داد، اما پاسخ بد بود.
نوار غزه سالهاست از سوی رژیم صهیونیستی تحت محاصره قرار دارد و واردات و صادرات کالا، از جمله مصالح ساختمانی با محدودیت شدیدی مواجه است. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها