رایزنی ترامپ با تیم حقوقی اش درباره روند استیضاح

پنج‌شنبه 8 شهريور 1397 - 12:04

یک روزنامه مشهور آمریکایی از مذاکره ترامپ با تیم حقوقی اش درباره روند استیضاح خبر داده است.

العالم ـ آمریکا

روزنامه واشنگتن پست چهارشنبه گزارش داده است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا با تیم حقوقی اش درباره احتمال استیضاح مذاکره کرده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ اخیرا با وکلای شخصی اش درباره روند استیضاح مشورت داشته است. این روزنامه آمریکایی افزود: مشاوران و دستیاران کاخ سفید از جمله دان مک گان که قرار است پاییز امسال از فعالیت در کاخ سفید کناره گیری کند، نسبت به احتمال استیضاح هشدار داده‌اند تا ترامپ را متقاعد کنند از انجام کارهایی که می تواند به ضررش تمام شود، خودداری کند.

رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ نیز به واشنگتن پست گفت: من و ترامپ در زمان های مختلفی درباره استیضاح صحبت کرده‌ایم.

مشاوران و دستیاران ترامپ از این مساله نگران هستند که رئیس جمهور فاقد کارمندان و راهبرد حقوقی لازم و کافی برای دفاع از خودش در برابر استیضاح دموکرات ها باشد.

منابع آگاه به واشنگتن پست گفته‌اند که ترامپ و برخی از مشاورانش قصد دارند "ابی لاول" وکیل مدافع برجسته را به تیم حقوقی کاخ سفید اضافه کنند، وی مشاور ارشد حقوقی جارد کوشنر داماد ترامپ است.

به گزارش تسنیم، استیضاح ترامپ در شرایطی قوت گرفته است که مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ در دادگاه اذعان کرده است که ترامپ به او دستور داده است تا پرداخت غیرقانونی به 2 زن به خاطر روابط نامشروع داشته باشد تا آنها را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 ساکت کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها