تروريستها در تنگنا؛ ادامه پیشروی ارتش سوریه در حماة و سویداء

تروريستها در تنگنا؛ ادامه پیشروی ارتش سوریه در حماة و سویداء
پنج‌شنبه 8 شهريور 1397 - 12:16

یگان‌هایی از ارتش سوریه تعداد دیگری از مخفیگاه‌ها و مکان‌های تجمع تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی زیر مجموعه آن را در حومه شمالی حماة منهدم کردند.

العالم - سوریه

نیرو‌های در حال پیشروی ارتش سوریه از محور شمال شرقی به نیرو‌های در حال پیشروی در محور غربی به سمت تپه‌های الصفا در حومه شرقی سویداء به یکدیگر رسیدند.

از طرف دیگر یگان‌هایی از ارتش سوریه تعداد دیگری از مخفیگاه‌ها و مکان‌های تجمع تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی زیر مجموعه النصره را در حومه شمالی حماة منهدم کردند.

گزارشگر الاخباریه سوریه گفت: پس از نبرد‌های مداومی که طی آن نیرو‌های ارتش سوریه، پیروزی‌های بزرگی به دست آوردند، نیرو‌های در حال پیشروی ارتش از شمال شرقی با نیرو‌های در حال پیشروی از محور غربی در صحرای سویداء به یکدیگر رسیدند و توانستند مناطق تحت کنترل را به سمت تپه‌های الصفا افزایش دهند.

یگان‌های ارتش همچنین موفق شدند مخفیگاه‌های تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های تروریستی مرتبط با آن را درهم بکوبند که به تارومار شدن آنان در حومه شمالی منجر شد.

منابع نظامی گفتند یگان‌هایی از ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها با توپخانه در لطالمة و جیسات و جنابره و حسرایا و کفرزیتا حمله کردند که شماری از تروریست‌ها کشته یا زخمی شدند و تعدادی از خودرو‌های مجهز به تیربار‌های سنگین و نیمه سنگین و نیز تعدادی از موتورسیکلت‌های تروریست‌ها منهدم شدند.
تحرکات جبهه النصره و گروه‌های مرتبط با آن در سهل الغاب در حومه شمالی حماه گلوله باران شد که به هلاکت تعدادی از تروریست‌ها انجامید.

یگانی از ارتش سوریه یک فروند پهپاد حامل بمبِ متعلق به گروه‌های تروریستی را در حومه شمالی حماة منهدم کرد. یگان‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌های موسوم به گردان‌های عزت را در حسرایا هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

یکی از مقر‌های تروریست‌ها در شمال غربی لطامنه در حومه حماة هدف حمله قرار گرفت ومنهدم شد.
 

پربیننده ترین خبرها