انتقام گرفتن رژیم صهیونیستی از خانواده های شهدا در رام الله

انتقام گرفتن رژیم صهیونیستی از خانواده های شهدا در رام الله
پنج‌شنبه 8 شهريور 1397 - 13:14

بولدوزرهای رژیم اشغالگر صهیونیستی خانه شهید محمد یوسف را در روستای کوبر در شمال غرب شهر رام الله کرانه باختری رود اردن تخریب کردند.

العالم - فلسطین اشغالی 

ارتش اسرائیل چند اخطاریه تخریب منزل به خانواده شهید محمد یوسف تحویل داده بود تا به تلافی هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست به دست این شهید، خانه شان را تخریب کند.

شهید محمد یوسف حدود یک ماه پیش با چاقو یک شهرک نشین صهیونیست را به هلاکت رسانده و دو شهرک نشین دیگر را زخمی کرده بود.

مادر شهید محمد یوسف می گوید: ما پایدار ایستاده ایم؛ آنها خانۀ ما را خراب کردند ولی نمی توانند روحیۀ ما را خراب کنند. ما افتخار می کنیم که پسرمان  شهید شده است و مردم منطقۀ ما هم به شهید شدن یکی از ساکنین منطقۀ خود افتخار می کنند.

تخریب خانه یکی از مجازات های جمعی است که رژیم اسرائیل درپیش گرفته است در حالی که این سیاست انتقام جویانه مغایر با قوانین بین المللی خصوصاً ماده 33 کنوانسیون چهارم ژنو است ماده ای که مجازات جمعی را به هر نحو ممنوع کرده است ولی فلسطینی ها می بینند که این قوانین بین المللی چیز بجز جوهر روی کاغذ نیست.

خالد یوسف عموی شهید محمد یوسف می گوید: همه جهانیان فقط تماشاچی هستند و سازمان ملل به گونه ای رفتار می کند که گویا هیچ وظیفه و مسئولیتی ندارد. قوانین بین المللی چیزی بجز جوهر روی کاغذ نیست و اجراء نمی شود و اسرائیل خود را محق می داند و فلسطینی ها را غریبه می پندارد.

جوانان فلسطینی شهید می شوند و خانواده های آنها به درد و رنج دوری آنها گرفتار می شوند ولی هیچ یک از فلسطینی به زانو در نخواهد آمد و تن به خواسته های اسرائیل نخواهد داد. این آوار نشان می دهد که خانواده های شهدای فلسطینی چه سخت هایی را از دست رژیم صهیونیستی می کشند.

پربیننده ترین خبرها