آث میلان با گل دقیقه پایانی آاس رم را شکست داد

آث میلان با گل دقیقه پایانی آاس رم را شکست داد
شنبه 10 شهريور 1397 - 01:55

تیم فوتبال آث میلان درحساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های ایتالیا بامداد شنبه تیم آ اس رم را با گل دقیقه پایانی «کوترونه» شکست داد.

العالم-اروپا

شاگردان«گناروگتوزو» بامداد شنبه در نخستین دیدار هفته سوم این رقابت ها در ورزشگاه سن سیرو میزبان شاگردان«اوزه بیو دی فرانچسکو» درتیم آاس رم بودند و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند.

ابتدا «فرانک کاسیه» هافبک ساحل عاجی آث میلان در دقیقه 40 و سپس «پاتریک کوترونه» مهاجم ایتالیایی این تیم در دقیقه 90 گل های میلان را درون دروازه تیم حریف جای داده و برتری تیمشان را رقم زدند.

همچنین «فدریکو فازیو» مدافع آرژانتینی تیم رم در دقیقه 59 موفق به گلزنی برای این تیم در این دیدار شد.

بازیکنان تیم میلان براساس آمار این دیدار در 51 درصد زمان این بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار خود داشتند.

آنان درطول این دیدار هشت بار کرنر بر روی دروازه تیم رم ارسال کردند این درحالی است مهاجمان حریف تنها سه بار موفق به زدن کرنر در این دیدار شدند.

بازی هجومی، سرعت بالا و میل به گلزنی در بین بازیکنان تیم میلان در این دیدار به شدت نمود داشت و به همین دلیل آنان هفت بار در آفساید مدافعان حریف گرفتار شدند.

شاگردان گتوزو همچنین در این دیدار شوت از راه دور را در دستور کار داشتند و 26 بار با شوت های سنگین از راه دور دروازه حریف را تهدید کردند.

درادامه این رقابت ها شنبه شب تیم بولونیا برابر اینتر میلان به میدان می رود و در دیگر دیدار حساس این هفته پارما با یوونتوس دیدار خواهد کرد.

تیم های یوونتوس، ناپولی و اسپال هم اکنون با کسب 6 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل، عناوین اول تا سوم جدول رده بندی این رقابت ها را دراختیار خود دارند.

تیم آث میلان با سه امتیازی که از این دیدار کسب کرد با 3 امتیاز به رده یازدهم صعود کرد این درحالی است که آنان یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبای خود در این رقابت ها برگزار کردند.

تیم آاس رم نیز درحال حاضر با 4 امتیاز در رده هفتم این رقابت ها ایستاده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها