چشم‌چرانی «بیل کلینتون» در یک مراسم تشییع حاشیه‌ساز شد

چشم‌چرانی «بیل کلینتون» در یک مراسم تشییع حاشیه‌ساز شد
يکشنبه 11 شهريور 1397 - 10:58

مراسم تشییع «آرتا فرانکلین» خواننده مشهور سیاه‌پوست در «دیترویت» با حاشیه‌هایی از قبیل چشم چرانی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا و دست درازی ناشایست اسقف حاضر در مراسم برگزار شد.

العالم- آمریکا 

، حضور «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در مراسم تشییع یکی از خواننده‌های مطرح سیاه‌پوست این کشور، باز هم برای او که سابقه سیاهی در زمینه مسائل جنسی داشته، جنجال درست کرده است.

«آرتا فرانکلین» خواننده و ترانه‌سرای سیاه‌پوست و مشهور در سبک‌های موسیقی از قبیل «گاسپل» که در مراسم تحلیف بیل کلینتون و «باراک اوباما» دو رئیس‌جمهور دموکرات برنامه اجرا کرده بود، چندی قبل بر اثر ابتلا به بیماری و در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

کلینتون رئیس‌جمهور سال‌های ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰ آمریکا در مراسم روز جمعه تشییع فرانکلین حضور یافت تا به او ادای احترام کند، اما چشم‌چرانی‌اش به یک دختر در این مراسم، برایش دردسرساز شد.

در بخشی از مراسم تشییع، «آریانا گرانده» خواننده و هنرپیشه ۲۵ ساله برای ادای احترام به متوفی قطعه‌ای برای او خواند.

حضور این خواننده در مراسم تشییع حاشیه‌های زیادی به پا کرد. اولین حاشیه حین خوانندگی او ایجاد شد.

تصاویر و فیلم‌های مراسم به وضوح نشان می‌دهد که بیل کلینتون در حین اجرای موسیقی توسط این خواننده، در حال چشم‌چرانی است.

از روز گذشته و با توجه به پیشینه اقدامات کلینتون، تصاویر رفتار و نگاه کلینتون به سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی در آمریکا بدل شده است.

این اقدام کلینتون، باز هم رسوایی‌های اخلاقی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا به ویژه ماجرای جنجالی رابطه او با «مونیکا لووینسکی» را زنده کرده است. این رابطه زمانی رخ داد که لوینسکی در اواسط دهه ۹۰ به عنوان کار آموز در کاخ سفید کار می‌کرد.

حاشیه بعدی حضور آریانا گرانده، پس از پایان خوانندگی او صورت گرفت، زمانی که اسقف سیاه‌پوست حاضر در مراسم، بعد از پایان خوانندگی به سمت این خواننده رفت و به بهانه تشکر، به او دست درازی کرد.

به دنبال جنجال‌های بسیار، این اسقف عذرخواهی کرد و گفت: «شاید از حد گذراندم، شاید بیش از حد صمیمی بودم، اما دوباره، عذرخواهی می‌کنم».

فارس

پربیننده ترین خبرها