تروریست‌های ادلب 2 دهانه پل را از بیم حمله ارتش سوریه منفجر کردند

تروریست‌های ادلب 2 دهانه پل را از بیم حمله ارتش سوریه منفجر کردند
يکشنبه 11 شهريور 1397 - 19:20

با نزدیک شدن آغاز عملیات ارتش سوریه در ادلب، عناصر گروه تروریستی جبهه آزادی‌بخش ملی دو دهانه پل اتصال مناطق تحت اشغالشان به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه را در ریف غربی حماه منفجر کردند.

العالم _ سوریه

عناصر مسلح گروه موسوم به جبهه آزادی بخش ملی از بیم حمله قریب الوقوع ارتش سوریه برای بازپس گیری استان ادلب دو دهانه پل را در ریف غربی حماه منفجر کردند.

وبگاه خبری «اسلام تایمز» به نقل از پایگاه‌های رسانه‌ای معارضان سوری خبر داد، پل‌های الشریعه و بیت الراس در سهل الغاب که اراضی تحت تسلط عناصر معارض  را به مناطق تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه متصل می‌کرد، منفجر شدند.

این منابع به قول فعالان سوری گفته است عناصر جبهه آزادی بخش ملی همچنین تلاش کردند پل الحویز را تخریب کنند اما اهالی منطقه مانع از این کار شدند.

انفجار این دو پل همزمان شده است با قوت گرفتن احتمال اقدام ارتش سوریه برای عملیات گسترده از بازپس گیری استان ادلب که از مهم ترین پایگاه‌های معدود باقیمانده در چنگ گروه‌های تروریستی است.

گروه موسوم به «هیات تحریر الشام» در چند روز گذشته ادوات نظامی خود را به مناطق پراکنده در ریف جنوب شرقی ادلب فرستاده است و در مقابل، گروه جبهه آزادی بخش ملی جبهه‌های ریف غربی حماه و ادلب را با نیرو و تجهیزات نظامی تقویت کرد.

با نزدیک شدن آغاز عملیات ارتش سوریه در ادلب عناصر گروه تروریستی جبهه آزادی‌بخش ملی زیر نظر فرماندهان این گروه شورشی تمرینات نظامی سخت و طاقت فرسایی را برای مقابله با نیروهای ارتش برگزار کردند؛ جبهه آزادی‌بخش ملی متشکل از سه گروه جبهه نجات سوریه، جیش‌الاحرار و صقورالشام که مخالف نظام بشار اسد هستند، تشکیل شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها