برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل؛

واعظی: رییس جمهوری هفته اول مهرماه به نیویورک می رود

واعظی: رییس جمهوری هفته اول مهرماه به نیویورک می رود
چهارشنبه 14 شهريور 1397 - 14:41

رییس دفتر رییس جمهوری از سفر دکتر «حسن روحانی» به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در هفته اول مهرماه خبر داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

«محمود واعظی» روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر طبق سال های گذشته تعدادی ملاقات با روسای کشورها و سخنرانی در سازمان ملل پیش بینی شده است.
وی افزود: این سفر ارزان ترین و سریع ترین راه است تا با تعداد زیادی از روسای کشورها درمورد مسائل دو جانبه و بین المللی تبادل نظر کنیم.
وی به سخنان روز گذشته رییس مجلس خبرگان رهبری که گفته بود برخی به نیویورک می روند تا با ترامپ ملاقات کنند، واکنش نشان داد.
واعظی درباره برنامه دولت برای تامین سبد حمایتی نیز گفت: درمورد سبد حمایتی عصر امروز با حضور رییس جمهوری جلسه ای برگزار و این موضوع را نهایی می کنیم.
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتقادات از عملکرد سازمان برنامه و بودجه افزود: تمام تلاش محمد باقر نوبخت و معاونین و همکاران سازمان برنامه و بودجه این است بودجه ای که توسط مجلس تصویب شده تا آخر سال به همه دستگاه ها تخصیص بدهند تا امورات خود را پیش ببرند. طبیعی است که همه راضی نیستند اما به هر حال این طور نیست که این سازمان تبعیضی بین دستگاه ها قائل شود.
به گزارش ایرنا، رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به سوال دیگری درباره تامین مایحتاج اولیه مردم گفت: اولویت ما این است که نیازمندی های جدی مردم در نظر گرفته شود و در طرح جدید هم برای 25 قلم کالا، ارز چهار هزار و 200 تومانی پرداخت شد تا قیمت نیازمندی های روزمره مردم بالاتر نرود.
واعظی ادامه داد: این اقلام بیشتر ارزاق است و امروز درباره آن تصمیم گیری می کنیم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتیجه را اعلام می کند.

پربیننده ترین خبرها