گزارش فارن‌پالیسی فاش کرد:

رژیم صهیونیستی به تروریست‌های ۱۲ گروه سوری حقوق ماهانه پرداخت کرده است

رژیم صهیونیستی به تروریست‌های ۱۲ گروه سوری حقوق ماهانه پرداخت کرده است
پنج‌شنبه 15 شهريور 1397 - 20:23

گزارش یک رسانه آمریکایی نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از تروریست‌های سوریه حمایت‌های مالی و تسلیحاتی کرده و به اعضای این گروه‌ها حقوق ماهانه هم پرداخت کرده است.

العالم - سوریه

بیش از ۲۰ نفر از فرماندهان و اعضای گروه‌های تروریستی در سوریه روز پنجشنبه با یک رسانه آمریکایی درباره جزئیات برنامه مخفیانه رژیم صهیونیستی برای تسلیح و تأمین مالی خودشان صحبت کرده‌اند. 

مجله فارن‌پالیسی نوشته رژیم اسرائیل دست‌کم ۱۲ گروه «شورشی» در جنوب سوریه را تسلیح و تأمین مالی کرده است. انتقال تسلیحات به این گروه‌ها که در ماه جولای سال جاری به پایان رسیده تسلیحاتی از جمله تفنگ‌های تهاجمی، خمپاره‌انداز و خودروهای باری را شامل می‌شود. 

سازمان‌های امنیتی اسرائیل این سلاح‌ها را از سه گذرگاهی که بلندی‌های جولان اشغالی را به سوریه متصل می‌کند منتقل کرده‌اند. 

فارن‌پالیسی نوشته رژیم صهیونیستی به شبه‌نظامیان این گروه‌ها کمک مالی هم کرده و به هر کدام از اعضای آنها ماهانه حدود ۷۵ دلار حقوق داده است. علاوه بر این، رژیم صهیونیستی پول‌هایی را هم برای خرید سلاح در بازار سیاه سوریه در اختیار آنها قرار داده است. 

رژیم صهیونیستی تلاش کرده روابطش با این گروه‌ها را مخفی نگاه دارد. با آنکه برخی از رسانه قبلاً گزارش‌هایی در این مورد منتشر کرده‌اند، مصاحبه‌هایی که فارن‌پالیسی با اعضای گروه‌های تروریستی انجام داده، مفصل‌ترین جزئیات از حمایت‌های رژیم صهیونیستی از این گروه‌های افراطی به شمار می‌رود. 

فارس

پربیننده ترین خبرها