پشت پرده کمپین تبلیغاتی آمریکا ضد روسیه درباره حلب + فیلم

جمعه 16 شهريور 1397 - 12:28

الکساندر زاسپکین، سفیر روسیه در لبنان گفت موضوع اصلی کنفرانس سران در تهران، آزادسازی شهر ادلب به دلیل اهمیت استراتژیک آن است وی تصریح کرد که نمی توان اوضاع ادلب را به همین شکل رها کرد و باید راه حلی برای آن یافت.

العالم - سوریه

زاسپکین، سفیر روسیه در لبنان در گفتگو با برنامه "الحدث" شبکه العالم گفت: روسیه مدتی پیش دو راه را برای آزادسازی ادلب پیشنهاد کرد یا مصالحه یا عملیات نظامی.

وی خاطرنشان کرد که ادلب را هم می توان به همان روش حلب، غوطه، دیر الزور و دیگر شهرها آزاد کرد.

 سفیر روسیه در لبنان تصریح کرد که تعلل در آزادسازی ادلب، در روند عادیسازی اوضاع منطقه اختلال ایجاد می کند وی خاطرنشان کرد که مواضع آمریکا و اروپا درباره ادلب کاملا روشن است؛ آنها می خواهند شکست و بیرون راندن تروریست ها از این منطقه با تعلل صورت بگیرد تا بتوانند امارت تروریستی خود را بنا کنند و از طریق آن دولت سوریه و محور مقاومت را تحت فشار قرار دهند. لذا نمی خواهند این منطقه را از دست بدهند.

زاسپکین خاطرنشان کرد هشدارهای آمریکا و کمپین تبلیغاتی آن علیه روسیه یکی از ترفندهای همیشگی و مداوم آن علیه این کشور است لذا روسیه مجبور است مشی خود را تا تحقق هدف اصلی خود یعنی نابودی کامل تروریسم و حفظ دولت سوریه ادامه دهد. وی خاطرنشان کرد که روسیه بر اساس همین استراتژی در سوریه مانده است.

پربیننده ترین خبرها