خوش خدمتی آل سعود به کاخ سفید

خوش خدمتی آل سعود به کاخ سفید
چهارشنبه 5 مهر 1391 - 16:34

كارشناس امور عربستان، سركوب تظاهرات مسالمت آميز مردم اين كشور در محكوميت توهين به رسول اكرم (ص) را همسو با روند چندين ساله رژيم آل سعود در برخورد با اعتراضات مردمي توصيف کرد.

" جمال ابوعلي " روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: سركوب تظاهرات مسالمت آميز مردم در اعتراض به توهين به ساحت پيامبر اكرم (ص)، به صراحت ثابت می کند كه آل سعود اهميتي براي پیامبر گرامی و مقدسات مسلمانان قائل نيست. بنابراين بازداشت شرکت کنندگان در این تظاهرات بیانگر وابستگي آل سعود به اوامر اربابشان در كاخ سفيد است.

وي افزود: آل سعود و رژيم صهيونيستي دو روي يك سكه اند و آن چه رژيم صهيونيستي بر سر فلسطيني ها مي آورد، رژيم آل سعود بر سر ملت هاي عرب مي آورد. در واقع آل سعود، خنجري در پهلوي امت هاي عرب و اسلام و گنجي راهبردي براي صهيونيست ها و آمريكايي ها است.

كارشناس امور عربستان گفت: عربستان يكي از بزرگترين وارد كنندگان سلاح هاي تاريخ مصرف گذشته است كه آن ها را فقط براي سركوب مردم شبه جزيره يا بر ضد ديگر ملت هاي عرب مانند ملت يمن و بحرين به كار مي گيرد. در واقع آل سعود در طول تاريخ خود حتي يك گلوله به سمت دشمنان امت اسلامي شليك نكرده اند.

"جمال ابوعلي" در پايان تصريح كرد: آمريكا سياستي دوگانه در قبال جهان اسلام و جهان عرب در پيش گرفته است و بر اساس آن، از یک طرف از رژيم صهيونيستي پشتيباني مي كند و از سوي ديگر از رژيم آل سعود كه ثروت هاي عربستان را در اختيار آمريكا قرار مي دهد، حمايت مي كند.

  26-10:58

پربیننده ترین خبرها