ذوالنور در گفت و گو با شبکه العالم:

جمهوری اسلامی نسبت به اقدامات تروریست‌ها و اربابانشان بی تفاوت نیست/ ضربه شست سپاه پاسداران به تروریست‎‌ها

جمهوری اسلامی نسبت به اقدامات تروریست‌ها و اربابانشان بی تفاوت نیست/ ضربه شست سپاه پاسداران به تروریست‎‌ها
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 18:20

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اقدام اخیر سپاه در بمباران مقر تروریست ها را اقدامی به موقع و در جهت منافع جمهوری اسلامی ایران دانست.

العالم - ایران / سیاسی

 حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با شبکه العالم با اشاره به اقدام اخیر سپاه در بمباران مقر تروریست ها اظهارداشت: در گذشته شاهد بودیم که برخی از  گروهک های تروریستی که در عراق ، افغانستان و یا پاکستان مقر دارند، تحرکاتی در داخل خاک کشور ما داشتند که در این مقطع لازم بود به این اقدامات شرارت بار آن ها پاسخ مناسبی داده شود و بفهمند که جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدامات آنها بی تفاوت نیست.

وی افزود : این اقدام یک ضربه شستی بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آنها نشان داد و اگر بنا باشد که آنها شرارت را تکرار کنند، جمهوری اسلامی ایران و دستگاهای امنیتی  و نظامی ما بویژه سپاه پاسداران آمادگی دارد با انواع ادوات و موشک ها به آنها ضربه جدی وارد کند ، لذا هم آنها و هم اربابان آنها باید بفهمند که دیگر به خاک جمهوری اسلامی ایران و منافع ایران تعرضی نداشته باشند .

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ابعاد حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها گفت: در این عملیات 7 موشک که بصورت نقطه زن بود به اهداف برخورد کرده و تلفات سنگینی برای تروریست ها داشته و البته آنها سعی کردند از انتشار خبر میزان تلفات و خسارت های این حمله جلوگیری کنند. زمانی که سپاه برای پرتاب موشک انتخاب کرد، زمانی بود که سران گروهک تروریستی در یک جلسه فرماندهی بودند و در حقیقت عناصر اصلی این گروهک منهدم شدند و آسیب جدی دیدند .

ذوالنور تصریح کرد: در این حمله موشکی، با توجه به اینکه این مقر در 60 کیلومتری مرز ما بوده، سپاه پاسداران از موشک های برد کوتاه استفاده کرده است.

پربیننده ترین خبرها