اپل 3 آیفون جدید را به بازار عرضه می‌کند + جزئیات

اپل 3 آیفون جدید را به بازار عرضه می‌کند + جزئیات
سه شنبه 20 شهريور 1397 - 11:17

درحالی‌که اپل می‌کوشد گستره تلفن‌های همراه هوشمندش را افزایش دهد، این شرکت ممکن است در هفته جاری 3 آیفون را رونمایی کند.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از پرس آسوشییشن؛ گفته می‌شود شرکت اپل، 2 نسخه به‌روزشده از آیفون ایکس را معرفی خواهد کرد که یکی از آن‌ها در قالب گوشی‌های "پلاس" و با اندازه‌هایی بزرگتر روانه بازار خواهد شد. همچنین احتمالاً اپل یک آیفون ارزانتر را روانه بازار خواهد کرد که همانند آیفون ایکس از فناوری تشخیص صورت بهره خواهد برد.

کارشناسان حوزه فناوری همچنین پیش‌بینی می‌کنند اپل در مراسم رونمایی خود که روز چهارشنبه (فردا) در مقر این شرکت در کالیفرنیا برگزار می‌شود، نسل چهارم ساعت هوشمند "اپل واچ" را رونمایی کند.

به گفته کارشناسان، تصمیم اپل برای عرضه 3 آیفون اقدامی استراتژیک است تا این شرکت را در تمامی بخش‌های بازار تلفن‌های همراه هوشمند به رقیبی جدی برای سایر شرکت‌های فعال این حوزه تبدیل کند.

گمانه‌زنی‌هایی نیز درباره اسامی آیفون‌های جدید مطرح شده است. گفته می‌شود ارزانترین آیفون امسال، "آیفون ایکس سی" (iPhone XC) نام‌گذاری شده است. اما درباره نام‌های دو آیفون گرانتر (جانشین آیفون ایکس، و محصولی که با قابلیت‌های آیفون ایکس عرضه می‌شود اما ابعاد بزرگتری دارد) اتفاق نظر وجود ندارد.

سامسونگ و هواوی که در کنار اپل بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند جهان به لحاظ سهم در بازار محسوب می‌شوند، پرچمدارهای امسالِ خود را روانه بازار کرده اند. همین امر، فشار را بر اپل افزایش داده است تا محصولاتی با‌کیفیت عرضه کند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود اپل فردا علاوه بر چندین آیفون و یک ساعت هوشمند، نسخه جدید هدفون بی‌سیم "ایرپاد" و دستگاه شارژر چندمنظوره "ایر پاور" را رونمایی کند. به باور تحلیلگران، مراسم امسالِ اپل یکی از بزرگترین برنامه‌های رونمایی را در چند سال اخیر به نمایش خواهد گذاشت.

پربیننده ترین خبرها