انتشار برای اولین بار/ عملیات منحصر به فرد یگان پهپادی ارتش یمن علیه ائتلاف سعودی- اماراتی در ساحل غربی+ فیلم

سه شنبه 20 شهريور 1397 - 19:05

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن برای نخستین بار  صحنه هایی از عملیات مشترک یگان توپخانه ای و واحد پهپاد ارتش و کمیته های مردمی یمن را منتشر کرد.

العالم - یمن

واحد توپخانه به همراه واحد پهپاد در یک عملیات ویژه مشترک، به سمت محل تجمع عناصر ائتلاف متجاوز و خودروهای زرهی آنها در جبهه ساحل غربی موشک و خمپاره شلیک می کنند و خسارتهای گسترده جانی و تجهیزاتی به آنها وارد می کنند.

این صحنه ها اثربخشی وتکامل گسترده واحد توپخانه و نواحد پهپاد ارتش و کمیته های مردمی در انجام حملات دقیق به مواضع نظامی عناصر ائتلاف سعودی و مزدورانشان را نشان داد.

صحنه های منتشر شده همچنین هدف قرار دادن شماری از محل تجمع عناصر ائتلاف سعودی و مزدورانشان در جبهه های ساحل غربی و کشته و زخمی شدن دهها تن از آنان، علاوه بر تخریب شماری از تجهیزات و استحکامات آنها را نشان داد.

همچنین این صحنه ها ترس و وحشت عناصر ائتلاف سعودی و فرار دسته جمعی آنها بر اثر حملات دقیق نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را به نمایش گذاشت. این تصاویر همچنین ادعای دروغین عناصر ائتلاف مبنی بر هدف قرار دادن منازل شهروندان در ساحل غربی را اثبات کرد زیرا طبق این تصاویر منازلی که عناصر ائتلاف از آنها سخن می گویند، در واقع چیزی جز پایگاه های نظامی آنها نیست که هدف حملات دقیق نیروهای یمنی قرار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها