رایزنی ایران و اروپا درباره تحولات سوریه و یمن

رایزنی ایران و اروپا درباره تحولات سوریه و یمن
چهارشنبه 21 شهريور 1397 - 19:29

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه درباره آخرین تحولات منطقه ای به ویژه سوریه و یمن و تلاش برای پایان دادن هر چه سریع تر بحران در این کشورها رایزنی کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

حسین جابری انصاری که نیمه شب گذشته از ژنو وارد بروکسل شده است، امروز (چهارشنبه) در مقر اتحادیه اروپا با هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه دیدار کرد.
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در این دیدار درباره آخرین تحولات منطقه ای به ویژه سوریه و یمن و تلاش های جاری برای پایان هر چه سریعتر بحران در این کشورها گفت وگو و تبادل نظر کرد. 
جابری انصاری عصر چهارشنبه در سفر به بلژیک، در سومین دور گفت وگوهای ایران و اتحادیه اروپایی و چهار کشور آلمان، فرانسه، ایتالیا و بریتانیا درباره بحران یمن شرکت و درباره همکاری های ایران و طرف اروپایی برای پایان دادن به جنگ تحمیلی علیه ملت یمن و فاجعه انسانی جاری در این کشور رایزنی خواهد کرد. 
به گزارش مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه،در این گفت وگوها همچنین دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپایی و مدیران کل سیاسی وزارت خارجه های چهار کشور مزبور مشارکت خواهند داشت.

پربیننده ترین خبرها