آتش‌سوزی مهیب در دو شهر آمریکا و هشدار تخلیه به ساکنان+عکس

آتش‌سوزی مهیب در دو شهر آمریکا و هشدار تخلیه به ساکنان+عکس
جمعه 23 شهريور 1397 - 06:33

وقوع چندین آتش‌سوزی مهیب در دو شهر ایالت ماساچوست آمریکا سبب شده است تا مقام‌‎های این کشور به ساکنان آن هشدار تخلیه منازل مسکونی و محل زندگی‌ صادر کنند.

العالم-آمریکا

برخی رسانه‌های آمریکایی بامداد امروز جمعه در خبری فوری از آتش‌سوزی‌های مهیب و انفجار در حداقل دو شهر ایالات ماساچوست خبر دادند.

بنا بر گزارش برخی رسانه‌ها از قبیل «بوستون 24»، چندین آتش سوزی مهیب در دو شهر «اندووِر» و «مریماک» واقع در شمال ایالت ماساچوست به وقوع پیوسته است.

طبق گزارش‌ها، به دلیل شدت بالای آتش‌سوزی در برخی مناطق مقام‌های آمریکایی به ساکنان دستور تخلیه منازل و مناطق در معرض حریق را صادر کردند.

پلیس ایالت ماساچوست ضمن هشدار درباره شدت حریق اعلام کرده که تاکنون حداقل 17 مورد آتش سوزی یا انفجار ناشی از آن به ماموران دولتی گزارش شده است.

مقام‌های پلیس ماساچوست می‌گویند هنوز خیلی زود است که درباره علت این اتش‌سوزی‌ها در مناطق مختلف این دو شهر اظهارنظر کرد و این موضوع به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.

در تصاویر و فیلم‌هایی که از آتش‌سوزی در این یاالت منتشر شده، شدت بالای حریق به وضوح  قابل رویت است.

طبق برخی گزارش‌ها، برخی پمپ‌بنزین‌ها در این دو شهر طعمه حریق شده و گزارش‌های اولیه از انتقال حداقل 4 نفر به بیمارستان حکایت دارند.

به دنبال حریق در چندین منطقه، مقام‌های امدادی در آمریکا درباره تاثیر احتمالی آتش‌سوزی در پمپ بنزین‌ها و برخی کارخانه‌های تولید کننده مواد شیمیایی هشدار داده‌اند.

بنا بر اعلام اداره «توزیع برق» در آمریکا، به منظور مقابله با خطرات ناشی از آتش‌سوزی گسترده در مناطق مختلف این دو شهر، برق مشترکان این مناطق قطع شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها