هشدار کارشناس مصری درباره تروریسم هسته‌ای اسرائیل

هشدار کارشناس مصری درباره تروریسم هسته‌ای اسرائیل
شنبه 8 مهر 1391 - 18:33

کارشناس مصري در امور تروريسم و مطالعات راهبردي، رژيم صهيونيستي را به تروريسم هسته اي در جهان متهم کرد.

"بشیر عبدالفتاح" روز شنبه در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: منظور مسئولان جمهوری اسلامی از تروریسم هسته ای، استفاده از سلاح هسته ای برای ارعاب کشورها و یا تحت فشار قرار دادن آنها به هدف باج گیری سیاسی است.

وی افزود: بارزترین نمونه تروریسم هسته ای، رژیم صهیونیستی است که تنها دارنده سلاح هسته ای در منطقه خاورمیانه است.

بشیر عبدالفتاح خاطرنشان کرد: بدون شک رژیم صهیونیستی تهدید واقعی برای کشورهای منطقه به شمار می آید؛ ولی این رژیم تلاش می کند با مطرح کردن ادعای تهدید هسته‌ای از سوی ایران، افکار عمومی مجامع بین المللی را از واقعیتها منحرف کند.

بشیر عبدالفتاح تأکید کرد: کشورهای متعددی در دنیا از طرح رژیم اشغالگر آگاهند ولی با این رژیم همراهی می کنند؛ برخی قدرتهای بزرگ مانند آمریکا با اهداف انتخاباتی و به دلیل روابط ویژه با رژیم اشغالگر، با طرح این رژیم همکاری می کنند.

این کارشناس امور تروریسم و مطالعات راهبردی، با تأکید بر ضرورت حمایت سازمانهای بین المللی و معاهده ان پی تی از کشورها در برابر تروریسم هسته‌ای و حمایت از برنامه های مسالمت آمیز هسته ای اعضای ان پی تی، گفت: ایران عضو ان پی تی است و اکنون با توجه به حق خود، از فناوری هسته ای در زمینه های مسالمت آمیز مانند تولید انرژی و مسائل پزشکی استفاده می کند.

عبدالفتاح ادامه داد: درحالیکه هیچ دلیل واقعی مبنی بر انحراف برنامه هسته ای ایران وجود ندارد؛ بنیامین نتانیاهو تلاش می کند تا افکار عمومی را از زرادخانه های سلاح هسته ای رژیم اشغالگر که دارای بیش از 200 کلاهک است، منحرف کند.

AM - 29 - 14:55



پربیننده ترین خبرها