حمایت انقلابیون بحرین از انقلاب منطقه الشرقیه

حمایت انقلابیون بحرین از انقلاب منطقه الشرقیه
يکشنبه 9 مهر 1391 - 09:10

جنبش ياران انقلاب 14 فوريه بحرين، انقلاب مردم بحرين را با انقلاب منطقه الشرقيه عربستان مرتبط دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بيانيه اي ضمن تسليت شهادت علي حسين نعمه الصددي نوجوان بحرینی و حسن الزاهري از جوانان انقلابي منطقه العوامیه عربستان، بر ادامه انقلاب مردمي تا سرنگوني رژيم ديكتاتوري منامه تاكيد كرد.

این جنبش افزود: نعمه در روستاي صدد به ضرب گلوله ساچمه اي دژخيمان آل خليفه كه در حال سركوب تظاهرات مردمي بودند، به شهادت رسيد در حالي كه مردم فقط حقوق عادلانه سياسي و مشروع خود از جمله حق تعيين سرنوشت را درخواست مي كردند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به مجروح شدن دهها بحريني بر اثر اصابت گلوله و وخامت حال برخی از مجروحان، آمده است: رژيم آل خلیفه در پي اين حادثه، در چارچوب سياست مجازات گروهي، به سركوب خانواده مقتول و اهالي روستا پرداخت.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با محكوم كردن اشغال منطقه الشرقيه توسط نیروهای آل سعود و همچنين اشغال بحرين توسط آل خليفه گفت: حركت سياسي در بحرين و منطقه الشرقيه به ويژه در القطيف و العواميه داراي يك سرنوشت مشترك است.

این جنبش انقلابهاي بحرين و منطقه الشرقيه عربستان را با يكديگر مرتبط دانست و يادآور شد: اشغال بحرين توسط آل سعود و نيروهاي سپر جزيره نشان مي دهد، امنيت رياض با امنيت بحرين گره خورده و سرنگوني رژيم آل خليفه به معناي آغاز مسير سرنگوني ديكتاتوري آل سعود است. 

بر اساس این بيانيه، هدف از اشغال بحرين از سوی نيروهاي سپر جزيره با چراخ سبز آمريكا، سركوب انقلاب 14 فوريه، پاكسازي نژادي و مذهبي مردم بحرين، دستگيري مردم و فعالان سياسي و خاموش كردن شعله انقلاب بود.   

این جنبش افزود: اين طاغوتها چك سفيد امضا كرده اند تا هميشه نوكر آمريكا، انگليس، يهوديان صهيونيست و فراماسونري جهاني باشند؛ لذا براي پيروزي فقط به خداوند متعال توكل مي كنيم.

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها