تجیهز نظامیان صهیونیست به یونیفُرم ویژه مقابله با تظاهرات بازگشت  

تجیهز نظامیان صهیونیست به یونیفُرم ویژه مقابله با تظاهرات بازگشت  
شنبه 24 شهريور 1397 - 18:24

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد یونیفرمی ویژه تک‌تیراندازان مستقر در مرز نوار غزه طراحی شده است که امکان تاب آوردن بیشتر آنها در فضای دودزا را می‌دهد.

العالم-فلسطین اشغالی

 کانال 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم برای مقابله با تظاهرات بازگشت در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی، لباس نظامی ویژه‌ای طراحی کرده است.

بر اساس این گزارش، این لباس که ویژه تک‌تیراندازان مستقر در مرز غزه است، امکان ایستادن بیشتر آنها در فضای پوشیده از دود را می‌دهد، دودی که بر اثر آتش‌زدن تایرها توسط فلسطینی‌ها معمولا در تظاهرات بازگشت ایجاد می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است در این لباس فیلترها و پمپ‌هایی کار گذاشته شده که هوای پاک را از طریق لوله‌ و ماسکی به بینی و دهان می‌رساند.

راهپیمایی‌ بازگشت از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی برای سرکوب این تظاهرات‌ها از تک‌تیراندازان، واحد توپخانه ، پهپاد و غیره استفاده می‌کند و تا کنون 174 فلسطینی را به شهادت رسانده و حدود 19 هزار نفر را زخمی کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها