شیخ نعیم قاسم : آمریکا و اسرائیل در رأس هِرم ظلم قرار دارند

شیخ نعیم قاسم : آمریکا و اسرائیل در رأس هِرم ظلم قرار دارند
شنبه 24 شهريور 1397 - 18:48

معاون دبیرکل حزب‌الله در یکی دیگر از سخنرانی‌های عاشورایی خود تأکید کرد رژیم صهیونیستی «ظالم» است و باید در مقابل ظلم ایستاد.

العالم - لبنان

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز در رأس هرم ظلم قرار دارند زیرا در راستای آزار و اذیت بشریت کار می‌کنند.

بر اساس گزارش گروه اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» در لبنان، شیخ قاسم در مجلسی عاشورایی گفت: آمریکا بر جهان اعمال فشار و در راستای تحمیل افکار خود تلاش می‌کند، اقتصاد کشورها را می‌دزدد و برای محاصره ملت‌ها تلاش می‌کند. اسرائیل هم فلسطین را اشغال کرده و چشمش به اشغال جهان است، می‌خواهد رژیم خود را تثبیت کند تا به دولتی بزرگ تبدیل شود و از خلال آن طرح‌های خود را با ظلم و زور اجرایی کند.  

معاون دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی ما می‌شنویم که به فکر جنگ است، چرا؟ چون می‌خواهد سرزمین را اشغال و بخشی از فلسطین را جدا کند، بخش‌هایی از کشورهای عربی اطراف را بگیرد، دشمنان خود را کنار بزند تا در نهایت هیچ قدرتی جز اسرائیل در منطقه وجود نداشته باشد و همه چیز آنگونه که می‌خواهد، باشد. رژیم صهیونیستی ظالم است و باید در برابر ظلم ایستاد.

شیخ قاسم تأکید کرد : جوانان مقاومت از امام حسین (ع) آموخته‌اند چگونه علی‌رغم تعداد کم در برابر ظلم بایستند و خداوند چگونه آنها را یاری می کند؛ اگر این مومنان مجاهد نبودند «اسرائیل» از لبنان عقب‌نشینی نمی‌کرد و اگر اینها نبودند اسرائیل به زانو درنمی‌آمد و به شکست در جنگ 2006 اعتراف نمی‌کرد.

وی در ادامه گفت رژیم صهیونیستی امروز درباره آینده‌اش نگران است و دائما درباره چگونگی تعامل در مقابله با مقاومت می‌اندیشد، این رژیم می‌ترسد اگر وارد جنگ شود «بازنده» است.

معاون دبیرکل حزب‌الله هفته گذشته هم ضمن تأکید بر اینکه توسعه مقاومت میان جوانان نتیجه تربیت عاشورایی است، اعلام کرد همین مقاومت، رژیم صهیونیستی را مجبور به تغییرات تاکتیکی کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها