نائب رئيس پیشین كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي:

مشت آهنین ایران در برخورد با متجاوز

مشت آهنین ایران در برخورد با متجاوز
دوشنبه 10 مهر 1391 - 19:26

نائب رئيس پيشين كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي، تاکيد کرد: حتي كارشناسان نظامي آمريكايي و صهيونيستي نيز بر ناتواني رژيم صهيونيستي براي رويارويي با ايران اذعان دارند.

"پرويز سروري" روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: رژيم صهيونيستي در برابر حزب الله لبنان و  جنبش حماس شكست خورده است و دچار خسارت های بسیاری شده است؛ حال چگونه اين رژيم مي تواند با كشور بزرگي مانند ايران رو در رو شود؟

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي، تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي در سطحي نيست كه بتواند به ايران حمله كند و اگر دست به چنين حماقتي بزند، پايان جنگ در کنترل او نخواهد بود و آن جنگ به نابودي اين رژيم مي انجامد.

سروري تصريح كرد: تاريخ به همه ثابت كرده كه ايران به هيچ يك از كشورهاي همسايه در منطقه حمله نكرده، اما اگر مورد حمله قرار گيرد، همانند دفاع مقدس با متجاوز با "مشت آهنين" برخورد مي كند.

نائب رئيس پیشین كميسيون امنيت ملي تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي به خوبي از توان بازدارندگي ايران آگاه است و تبليغات اين رژيم درباره حمله به ايران، با توجه به بحران هاي داخلي شديد اين رژيم، مصرف داخلي دارد.

ايران بارها تاكيد كرده است كه اگر مورد حمله قرار گيرد، هیچ یک از مناطق رژيم صهيونيستي در فلسطين اشغالي و منافع نامشروع آمريكا در منطقه، از هجوم ایران در امان نخواهد بود.

1-16:33

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 



پربیننده ترین خبرها