مجلس بحرين فرمايشي و صوري است

مجلس بحرين فرمايشي و صوري است
چهارشنبه 12 مهر 1391 - 06:52

منامه (العالم) - دبيركل جمعيت ملي دموكراتيك بحرين، مجلس نمايندگان اين كشور را فرمايشي و صوري و همه اعضاي آن را از طرفداران رژيم آل خليفه دانست.

فاضل عباس روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، اظهارات نمايندگان بحريني را مبني براين كه در كشور بحران قوانين وجود ندارد، بلكه بحران ناشي از چگونگي اجراي قوانين است، محكوم كرد.

عباس افزود: ايراد چنين اظهاراتي از سوي نمايندگان مجلسي كه به منزله دولت ديگري در بحرين است، دور از انتظار نيست.

دبيركل جمعيت ملي دموكراتيك بحرين، در باره انقلاب مسالمت آميز مردم كشورش افزود: به اذعان وزير كشور هيچ يك از نيروهاي امنيتي بحرين در رويدادهاي ماه هاي اخير دراين كشور كشته نشده اند بنابر اين مشخص است كه آناني كه نياز به حمايت دارند، مردم و نه رژيم آل خليفه هستند.

عباس گفت: تا كنون دست كم 100 نفر از مردم و معترضان به دست نيروهاي رژيم آل خليفه شهيد شده اند، به همين دليل اظهارات نمايندگان در دفاع از رژيم حاكم درست نيست.

وي افزود: عجيب نيست كه شاهد چنين اظهاراتي از سوي مجلسي باشيم كه اختياراتي ندارد واعضاي آن با حمايت هاي مالي دفتر پادشاهي و دفتر نخست وزيري به كرسي هاي مجلس راه يافته اند.

عباس خاطرنشان كرد: پارلمان بحرين همان حكومت سايه است و نمايندگان آن از طريق حمايت هاي دفتر پادشاهي و حمايت نخست وزير به قدرت رسيده اند.

2-14:21

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها