شهادت جوان بحرینی، آل خلیفه را رسوا کرد

شهادت جوان بحرینی، آل خلیفه را رسوا کرد
چهارشنبه 12 مهر 1391 - 13:23

العالم، لندن - فعال سياسي بحريني، شهادت "محمد مشيمع" جوان آزادي خواه بحريني را در پي ممانعت زندانبانان آل خليفه از انتقال وي به بيمارستان، نشانه اوج پستي و انحطاط اخلاقي آل خليفه دانست.

"علي مشيمع" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، شهادت محمد مشيمع جوان بحرینی را اوج فرومايگي و دوري آل خليفه از ارزش هاي انساني دانست و گفت: ماموران آل خليفه وي را از درمان در زندان محروم كردند.

فعال سیاسی بحرینی، تاکید کرد: ددمنشي آل خليفه تنها در محروم كردن مجروحان از درمان خلاصه نمي شود، بلكه ماموران رژيم همه آنهایی را که مجروحان را مداوا می کنند یا به درمان انها کمک می کنند، محاكمه و مجازات مي كند.

وی به بازداشت شهيد مشيمع در بيمارستان اشاره كرد و گفت: مزدوران آل خليفه وي را به هفت سال حبس محكوم كردند و پس از آن رفتاري وحشيانه با وي در پيش گرفتند و حتی وي را از ادامه معالجه در زندان محروم كردند.

مشیمع، گفت: این قبیل رفتار ها، سازمان هاي بين المللي را در مورد توقف سركوبگري فزاينده آل خليفه، بیش از پیش ناامید كرده است.

فعال سیاسی بحرینی، گفت: رژيم آل خليفه تا زماني كه احساس كند از حمايت قدرت هاي بين المللي برخوردار است، به سركوب مردم بحرين و نقض حقوق آنها ادامه مي دهد؛ از این رو تاثير حمايت قدرت های غربی از آل خلیفه برای سرکوبگری این رژیم بسیار موثر است.

علي مشيمع در پايان خاطرنشان كرد: تا زماني كه آمريكا، رژيم هاي بحرين و عربستان را متحد خود بداند، اين دو رژيم به ارتكاب جرم و جنايت در حق مردم ادامه خواهند داد.

2-22:35





 



پربیننده ترین خبرها