سخنان روحانی درباره توان دفاعی خبر اول رسانه های منطقه شد

سخنان روحانی درباره توان دفاعی خبر اول رسانه های منطقه شد
شنبه 31 شهريور 1397 - 12:33

سخنان حجت الاسلام و المسلمین 'حسن روحانی' رییس جمهوری اسلامی ایران در رژه نیروهای مسلح درباره توسعه قدرت دفاعی و موشکی به خبر اول رسانه های منطقه تبدیل شد.

العالم - ایران / سیاسی

شبکه تلویزیونی 'الجزیره' با قطع مکرر برنامه زنده خود، بخش هایی از سخنان روحانی را به عنوان خبر فوری بازتاب داد.

این شبکه گزارش داد : رییس جمهوری ایران در مراسم رژه نیروهای مسلح این کشور با بیان اینکه ما برنامه های دفاعی و موشکی را رها نخواهیم کرد ، گفت که تهران به توسعه قدرت دفاعی خود ادامه خواهد داد.

الجزیره افزود: رییس جمهوری اسلامی ایران گفت که امروز با جنگ نیابتی روبرو نیستیم، بلکه جنگ مستقیمی علیه ایران وجود دارد که آغاز کننده آن آمریکا است .

سایت روزنامه 'النهار' کویت هم با انتشار فوری مواضع رییس جمهوری اسلامی ایران درباره توان موشکی کشور، در خبر فوری خود اعلام کرد: رییس جمهوی ایران گفت که تهران برنامه موشکی و دفاعی کشورش را توسعه خواهد داد و هرگز از آن دست بر نخواهد داشت .

پایگاه اطلاع رسانی 'العربی الجدید' هم به نقل از روحانی نوشت: آمریکا در جنگ اقتصادی و روانی که علیه ایران آغاز کرده ، شکست خواهد خورد. پایان این جنگ خوش تر از پایان جنگ هشت ساله خواهد بود، هم زمان آن بسیار کوتاه تر و هم تجربه ما بسیار بیشتر و هم دشمن از هر زمان دیگر ضعیف تر است.

'راشاد تودی' دیگر سایت عربی زیان در چند خبر فوری پشت سر هم بخش هایی از سخنان رییس جمهوری را پخش کرد.

این پایگاه خبری نوشت: رییس جمهوری ایران با تاکید بر حفظ قدرت دفاعی و موشکی کشور از توسعه آن خبر داد و تاکید کرد که کشورش با یک جنگ رو در رو مواجه است که آمریکا آغاز کننده آن است .

صفحه آنلاین روزنامه 'الشرق' قطر هم با پرداختن به سخنان رییس جمهوری ، به نقل از وی نوشت: ایران روز بر روز بر قدرت دفاعی خود می افزاید و هرگز از آن دست بر نخواهد داشت .

سایت عرب زبان' 24' هم نوشت : رییس جمهوری ایران اعلام کرد که دلیل عصبانیت شما از توان موشکی ما ناشی از موثر بودن قدرت آنهاست . ما نه تنها توان دفاعی و موشکی خود را کاهش نمی دهیم که روز به روز به توانایی های دفاعی خود می افزاییم .

پایگاه خبری 'الخلیج آنلاین' هم بخش های مهمی از سخنان رییس جمهوری ایران را بازتاب داد و به نقل از او نوشت که ایران هیچگاه از توسعه برنامه های دفاعی و موشکی خود دست بر نخواهد داشت.

پایگاه خبری 'اسپوتینک' هم در گزارشی از سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نوشت: 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا در مقابل ایران شکست خواهد خورد، همچنان که 'صدام حسین' رییس جمهوری سابق عراق شکست خورد.

اسپوتنیک افزود : روحانی در سخنانی که به مناسبت آغاز جنگ عراق علیه ایران در دهه 80 میلادی سخن می گفت و سخنان او به صورت مستقیم از تلویزیون دولتی ایران پخش شد ، خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت که او به سرنوشت صدام دچار خواهد شد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها