آیت الله خاتمی: حرکت تروریستی اهواز نشان از شیطنت دشمنان دارد

آیت الله خاتمی: حرکت تروریستی اهواز نشان از شیطنت دشمنان دارد
شنبه 31 شهريور 1397 - 13:23

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حرکت تروریستی امروز در اهواز گفت: حرکت مذبوحانه تروریست ها در اهواز گویای این است که دشمن دست از شیطنت علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی برنمی دارد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

آیت الله سید احمد خاتمی روز شنبه در یادواره شهدای روحانی شهرستان ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: به فضل خداوند انقلاب و انقلابی ها در ایران زنده اند و تروریست ها را به روز سیاه خواهند نشاند. 
وی بیان کرد: در حرکت تروریستی اهواز که هنگام رژه نیروهای مسلح این شهر رخ داد، تاکنون هشت پاسدار به شهادت رسیده و بیش از 20 تن که زن و کودک نیز در بین آنها وجود دارد، زخمی شده اند. 
آیت الله خاتمی ادامه داد: از برکت های خداوند در انقلاب اسلامی ایران باز بودن باب شهادت است، شهادتی که 40 سال است فرهنگ آن این کشور را حفظ کرده است.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اعلام کرده است که تاکنون شهادت 10 نفر در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز قطعی شده است.
علی حسین حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این حمله خرابکارانه و کور به مسئولانی حاضر در مراسم آسیبی وارد نشده است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: شهدا اغلب از نیروهای سپاه، ارتش و مردم حاضر در محل رژه نیروهای مسلح هستند.
وی تاکید کرد: در این حادثه بیش از 20 نفر مجروح شده اند که احتمال افزایش تعداد شهدا با توجه به شدت جراحت مصدومان وجود دارد. 
به گزارش ایرنا، یک گروه مسلحانه تروریست وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
در جریان این اقدام چهار عامل این حادثه تروریستی کشته، زخمی و دستگیر شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها