ذوالنور در گفتگوی اختصاصی با العالم مطرح کرد؛

شهادت 29 نفر و زخمی شدن 57 نفر در حادثه تروریستی اهواز/ نیروهای امنیتی ایران به زودی از تروریست ها انتقام می گیرند/ الاحوازیه مورد حمایت عربستان و آمریکا است

شهادت 29 نفر و زخمی شدن 57 نفر در حادثه تروریستی اهواز/ نیروهای امنیتی ایران به زودی از تروریست ها انتقام می گیرند/ الاحوازیه مورد حمایت عربستان و آمریکا است
شنبه 31 شهريور 1397 - 13:32

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی اهواز انتقام خواهند گرفت و ملت ایران به زودی واکنش قاطعانۀ نیروهای مسلح ایران را به چشم خواهند دید.

العالم _ ایران / سیاسی

مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با شبکه العالم درباره حادثه تروریستی امروز اهواز اظهارداشت: حمله تروریستی اهواز که کار مزدوران استکبار بود، هیچ دستاورد نظامی محسوب نمی شود زیرا در این حمله افراد بی گناه کشته شدند.

وی ضمن کوردلانه خواندن حمله تروریستی امروز اهواز، افزود: حملاتی مشابه این حمله در گذشته نیز اتفاق افتاده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی یادآور شد: گروهک تروریستی "الاحوازیه" در کنار صدام معدوم و بعثی ها می جنگید و در جنگ تحمیلی از حمایت های رژیم صدامی برخوردار بود.

ذوالنور تاکید کرد: نظام استکباری خصوصاً آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه از جمله عربستان سعودی از چنین گروهک های تروریستی حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی اهواز انتقام خواهند گرفت و ملت ایران به زودی واکنش قاطعانۀ نیروهای مسلح ایران را به چشم خواهند دید.

ذوالنوری در پایان با بیان اینکه حضور مردم در مراسم رژه برای مشاهده این مراسم باعث افزایش تعداد شهدا شده است گفت: حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته است و اکنون وضعیت امنیتی در اهواز کاملاً برقرار است.

 

پربیننده ترین خبرها