جوانان انقلابی بحرین: جنایت اهواز شنیع و بزدلانه بود

جوانان انقلابی بحرین: جنایت اهواز شنیع و بزدلانه بود
شنبه 31 شهريور 1397 - 17:15

"ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین" با صدور بیانیه ای، اقدام تروریستی حمله به رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که به شهادت و زخمی شدن افراد نظامی و غیرنظامی منجر شد را اقدامی شنیع و بزدلانه خواند و آن را محکوم کرد.

العالم ـ بحرین

در این بیانیه آمده است: محور شرارت و استبداد که از شکست های دردناک در تمامی جبهه هایی که گشوده رنج می برد از طریق اذناب خود اقدام به حمله تروریستی در شهر اهواز ایران کرده است .
بیانیه می افزاید: ما در ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه این جنایت بزدلانه و کینه توزانه علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنیم و مسئولیت این جنایت شنیع را متوجه شیطان بزرگ آمریکا و اذناب آن در منطقه از جمله نظام تکفیری سعودی می دانیم که بر شبه جزیره عربی مسلط شده است .
جوانان انقلاب 14 فوریه تاکید کردند : این جنایت نشان داد که آمریکایی ها در یک جنگ مستقیم علیه ایران دخالت دارند و تکفیری های سعودی همچنان منبع تفکرات تروریستی و خونریزی در منطقه و جهان هستند.
بیانیه می افزاید: با نام ائتلاف 14 فوریه و مردم بحرین همبستگی و حمایت کامل خود با رهبری، دولت و مردم ایران را اعلام و آماده همکاری برای انجام هر اقدامی علیه این گروه بزدل و ترسو هستیم و شهادت تعدادی از مردم در این جنایت را به مقام معظم انقلاب اسلامی آیت الله سید علی خامنه ای، نیروهای امنیتی و نظامی ، خانواده شهدا و مردم قهرمان ایران تسلیت عرض کرده و برای شهدای این اقدام تروریستی محشور شدن با سالار آزادگان امام حسین (ع) را مسئلت دارد.
به گزارش ایرنا، یک گروه تروریستی مسلح که به ظاهر وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
در جریان این اقدام تروریستی 29 نفر از جمله چند غیر نظامی شهید و 57 نفر دیگر زخمی شدند.
چهار عامل این حادثه تروریستی هم کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها