وزیر دفاع جمهوری آذربایجان حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد
شنبه 31 شهريور 1397 - 17:23

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در پیامی به همتای ایرانی خود و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران حمله تروریستی امروز اهواز را محکوم و با بازماندگان این حمله ابراز همدردی کرد.

العالم - آسیا

ژنرال «ذاکر حسن‌اف»، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان حمله تروریستی امروز اهواز را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «تِرِند» آذربایجان، وزیر دفاع این کشور در پیامی به همتای خود امیر سرتیپ «امیر حاتمی» و سرلشکر «محمد حسن باقری»، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را محکوم کرد و با آن‌ها ابراز همدردی کرد.

ژنرال حسن‌اوف در این پیام نوشته است: «من از شنیدن خبر حمله تروریستی خیانتکارانه به مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز "هفته دفاع مقدس" در شهر اهواز استان خوزستان و کشته و زخمی شدن نیروهای نظامی و غیرنظامی عمیقا ناراحت شدم».

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما از این حادثه دهشتناک بسیار ناراحت هستیم و آن را به شدت محکوم می‌کنیم».

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان همچنین در این پیام خود برای قربانیان حمله تروریستی طلب رحمت و برای مجروحان حادثه شفای عاجل طلب کرد و با بازماندگان و خانواده‌های آن‌ها «عمیقا» ابراز همدردی کرد.

در جریان برگزاری رژه نظامی نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز، اعضای گروهک تروریستی «الاهوازیه» به سمت این مراسم و افراد شرکت کننده در آن آتش گشودند که بر اثر آن ۲۹ تن شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها