دبيركل جمعيت ملي دمكرات بحرین:

آمریکا مسئول کشتار مردم بحرین است

آمریکا مسئول کشتار مردم بحرین است
چهارشنبه 12 مهر 1391 - 17:11

دبير كل جمعيت ملي وحدت محور دمكرات بحرين، حمايت آمريکا از رژيم آل خليفه را عامل اصلي تداوم جنايات اين رژيم عليه مردم دانست و گفت: آمريکا مسئول کشتارهاي بحرين است.

"فاضل عباس" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: رژيم آل خليفه همچنان به نقض حقوق بشر در بحرين ادامه مي دهد و برخورد پليسي را در دستور كار قرار داده است؛ اين در حالي است كه مي تواند از راه گفت و گو، بحران اين كشور را حل و فصل كند.

دبيركل جمعيت ملي وحدت محور دمكرات،افزود:  رژيم آل خليفه از برگزاري تظاهرات بيمناك است و دست از سركوب تظاهرات بر نمي دارد، آنچه در مراسم تشييع شهيد محمد علی مشيمع اتفاق افتاد، نشان دهنده رفتار تغيير ناپذير رژيم آل خليفه است.

عباس خاطر نشان كرد: ما از سرکوب مردم بحرین تعجب نمی کنیم، تعجب ما از سكوت جامعه جهاني در قبال کشتار مردم بحرین است؛ پس از وعده هایی كه وزير خارجه رژيم، در اجلاس ژنو، به جامعه جهاني داد و متعهد شد كه حقوق بشر،حق تظاهرات مسالمت آميز و آزادي بيان را رعایت می کنند، تاكنون دو تن از مردم بحرين شهيد شده اند. 

وي تاكيد كرد: رژيم آل خليفه به اين باور رسيده است كه حمايت هاي مستمر آمريكا، اين رژيم را از هرگونه بازخواست در امان خواهد داشت؛ به اين ترتيب بايد گفت آمريكا در قبال آن چه در بحرين مي گذرد، مسئول است، زيرا با حمایت از این رژیم بر جنایات آل خلیفه سرپوش می گذارد.

فاضل عباس، گفت: آمريكا با حمايت از رژيم آل خليفه در واقع مسئول اصلي كشتارهايي است كه در بحرين صورت مي گيرد؛ بيانيه هايي وزارت خارجه آمريكا در انتقاد از رژيم آل خليفه هيچ ارزشي ندارند و تنها خوراك مطبوعاتي و رسانه اي هستند.

3 - 10:37



 



پربیننده ترین خبرها