تروریست های ادلب گاز سارین و کلر به دست آورده اند

تروریست های ادلب گاز سارین و کلر به دست آورده اند
شنبه 31 شهريور 1397 - 22:46

منابع آگاه امروز شنبه اعلام کردند که تروریست های فعال در استان ادلب سوریه مخزن های مملو از گاز سارین و گاز کلر دریافت کرده اند.

العالم - سوریه 

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از این منابع آگاه گزارش داد : گروه تروریستی جبهه النصره 6 مخزن مملو از گاز سارین و گاز کلر را به داعش و "انصار التوحید" تحویل داده است تا از این گازهای شیمیایی در مناطق تحت تصرف خود استفاده و به دروغ ارتش سوریه را به استفاده از این گازهای شیمیایی و کُشنده متهم کنند.

منابع آگاه که خبرگزاری اسپوتنیک آنها را مرتبط با سرکردگان گروه های تروریستی فعال در ادلب دانست، افزودند : سرنوشت 3 مخزن دیگر هنوز نامعلوم است زیرا "کلاه سفیدهای" تروریست که مأمور رساندن این مخازن به مکانی نامعلوم در شمال شرق استان ادلب بودند، کشته شدند.  

این خبر بار دیگر نشان می دهد که کشورهای غربی از طریق "کلاه سفیدها" همچنان به همدستی خود با  گروه های تروریستی فعال در سوریه خصوصاً داعش و جبهه النصره ادامه می دهند.

وزارت دفاع روسیه روز 12 سپتامبر کنونی هشدار داد که تروریست ها خود را برای استفاده از سلاح های شیمیایی در استان ادلب برای کشتار مردم آماده می کنند و می خواهند که ارتش سوریه را به استفاده از این سلاح ها متهم کنند.

وزارت دفاع روسیه افزود: تروریست ها در استان حلب 22 کودک و چند نفر از خویشاوندان این کودکان و تعدادی کودک یتیم را ربوده اند تا از آنها به عنوان قربانیان حملات شیمیایی خود استفاده کنند.

پربیننده ترین خبرها