تداوم گزافه‌گویی‌های رودی جولیانی؛ دولت ایران سرنگون خواهد شد!

تداوم گزافه‌گویی‌های رودی جولیانی؛ دولت ایران سرنگون خواهد شد!
يکشنبه 1 مهر 1397 - 07:36

وکیل دونالد ترامپ که سابقه‌ای طولانی در دشمنی با ایران دارد در اظهاراتی مدعی شد تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران می‌تواند به یک "انقلاب موفق" منتهی شود.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از رویترز؛ رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ که سابقه‌ای طولانی در دشمنی با ایران دارد در اظهاراتی عجیب و مداخله‌جویانه مدعی شد تحریم‌های آمریکا بر ضد ایران به ایجاد آلام اقتصادی منجر شده است و این وضع می‌تواند به یک "انقلاب موفق" منتهی شود. این ادعا با اظهارات مقامات دولت آمریکا که می‌گویند تغییر دولت در ایران سیاست آن‌ها نیست در تضاد است.

جولیانی در نشست سازمان جوامع ایرانی-‌آمریکایی در هتلی در میدان تایمز نیویورک مدعی شد: "نمی‌دانم چه زمانی قصد داریم آن‌ها را سرنگون کنیم. این اتفاق ممکن است در چند روز، چند ماه یا چند سال رخ دهد؛ اما این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد."

در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه و مضحک شهردار اسبق نیویورک آمده است: "واضح است که کاسه صبر مردم ایران لبریز شده است. تحریم‌ها مؤثر هستند. ارزش واحد پول ایران به شدت کاهش یافته است. این‌ها شرایطی هستند که به یک انقلاب موفق منجر می‌شوند."

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که وزارت امور خارجه آمریکا تصریح کرده اظهارات جولیانی شخصی است و او نمی‌تواند به طور رسمی درباره مسائل مرتبط با ایران اظهار نظر کند.

پربیننده ترین خبرها