در پی حمله تروریستی در رژه اهواز؛

عراقچی: كاردار امارات امروز احضار می‌شود

عراقچی: كاردار امارات امروز احضار می‌شود
يکشنبه 1 مهر 1397 - 08:15

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران از احضار کاردار امارات در پی حمله تروریستی در رژه روز گذشته اهواز خبر داد.

العالم- ایران/ سیاسی 

در پی حمله تروریستی در رژه روز گذشته اهواز سفرای هلند و دانمارک و کاردار موقت انگلیس در غیاب سفیر شب گذشته به وزارت امور خارجه احضار شدند.

«سید عباس عراقچی» امروز - یکشنبه - در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «دیشب بلافاصله پس از جنایت تروریستی اهواز، سفرای هلند و دانمارک و کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شده و نسبت به ارائه امکان اقامت و فعالیت به برخی اعضای گروهک تروریستی مزدوری که مسبب این جنایت بود شدیدا اعتراض گردید». 
وی تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد دولت های مزبور مسببین جنایتکار و همه مرتبطین احتمالی با آنها را بازداشت و جهت حضور در دادگاه و محاکمه عادلانه به ایران مسترد نمایند.»
معاون سیاسی وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: «استانداردهای دوگانه در برخورد با تروریسم به هیچ وجه پذیرفته نیست. کشورهای غربی نمی توانند داعیه مبارزه با تروریسم داشته اما امکانات اقامتی و رسانه ای در اختیار آنان قرار دهند.» 
عراقچی یادآور شد: «کاردار امارات متحده عربی در تهران نیز صبح امروز به دلیل اظهارات جانبدارانه مقامات رسمی آن کشور در حمایت از جنایت تروریستی اهواز به وزارت امور خارجه احضار خواهد شد».

پربیننده ترین خبرها