وزیر صهیونیست: به حملات خود در سوریه ادامه می‌دهیم

وزیر صهیونیست: به حملات خود در سوریه ادامه می‌دهیم
يکشنبه 1 مهر 1397 - 11:23

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی مدعی شد علی رغم تنشی که پس از ساقط شدن جنگنده روس در سوریه به وجود آمده، این رژیم به حملات خود در سوریه ادامه می‌دهد.

العالم- فلسطین اشغالی 

«یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال 10 این رژیم مدعی شد تل‌آویو به حملات خود در سوریه ادامه خواهد داد.

وی گفت: علی‌رغم بحران و تنش امنیتی به وجود آمده در پی ساقط شدن جنگنده روس با پدافند هوایی سوریه، اسرائیل به کار خود در سوریه ادامه خواهد داد.

اشتاینیتز در ادامه ادعا کرد: علی‌رغم اینکه جنگنده‌های ما در اسرائیل به زمین نشسته بودند پدافند هوایی سوریه به صورت بی‌هدف دهها موشک شلیک کرد که منجر به هدف قرار داده شدن جنگنده روس به شکلی فاجعه‌بار شد.

 هفته گذشته همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به لاذقیه، یک جنگنده نظامی « ایلوشن-20» روسیه با 15 خدمه سقوط کرد. مسکو، رژیم صهیونیستی را مسئول ساقط شدن این هواپیما اعلام کرد و گفت اسرائیلی‌ها از این جنگنده به عنوان پوششی برای انجام حمله به سوریه استفاده کردند و همین موضوع، علت سقوط آن بوده است.

در ادامه، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از کشته شدن 15 خدمه نظامی روسیه در جریان ساقط شدن هواپیمای جنگی، به حمله هوایی به لاذقیه اذعان کرد.

رژیم صهیونیستی در تلاش با رفع اتهام از خود، دولت سوریه را مسئول هدف قرار داده شدن اشتباه هواپیمای جنگی روسیه بر فراز لاذقیه دانست و ایران و حزب‌الله را نیز شریک این اتفاق خواند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اذعان به حمله به لاذقیه گفت: «جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل، تاسیسات ارتش سوریه که ایران قصد داشت از طریق آن، سیستم‌ها و تجهیزات لازم برای ساخت تسلیحات نقطه‌زن و مرگبار به حزب‌الله ارسال کند را هدف قرار دادند».

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی جمعه گذشته برای ارائه توضیحات درباره انهدام هواپیمای جنگی روسیه بر فراز «لاذقیه» در سوریه، با مقامات روسیه در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد اما روسیه پس از ارائه گزارش فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی درباره این اتفاق، از «اسرائیل » خواست تا تحقیقات جدیدی در این رابطه انجام گیرد.

پربیننده ترین خبرها