پیام سرلشکر باقری به مناسبت حادثه تروریستی اهواز

نیروهای مسلح تروریست‌ها و جنایتکاران را در هر نقطه از جهان تحت تعقیب قرار می‌دهند

نیروهای مسلح تروریست‌ها و جنایتکاران را در هر نقطه از جهان تحت تعقیب قرار می‌دهند
يکشنبه 1 مهر 1397 - 12:11

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که فرزندان آن‌ها در نیروهای مسلح، مصمم‌تر از گذشته تروریست‌ها و دنباله‌های آن‌ها را تحت تعقیب قرار داده و تا ریشه‌کنی این پدیده نفرت‌انگیز از پای نخواهد نشست.

العالم - ایران /  سیاسی

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی اقدام تروریستی مزدوران استکبار در منطقه که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان در اهواز منجر شد را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: در آستانه نمایش غرورآفرین توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس،‌ تعدادی از عناصر فرومایه و زبون استکبار که از حمایت مالی و تبلیغاتی برخی کشورهای منطقه برخوردارند، در یک اقدام کور تروریستی، مردم بی گناه حاضر در این مراسم را به گلوله بستند که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان منجر شد، اقدامی که به لحاظ نظامی فاقد هرگونه ارزش عملیاتی و اطلاعاتی است.

این پیام می‌افزاید: این جنایت که در تداوم خیانت‌های چهل ساله گذشته استکبار و اذناب منطقه‌ای آن‌ها صورت گرفته،‌ همچون گذشته هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها نخواهد داشت، بلکه ماهیت پلید دشمنان قسم خورده ایران اسلامی،‌ صفوف ملت غیور ایران را بیش از پیش منسجم‌تر خواهد کرد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های گرانقدر شهدای این اقدام تروریستی کور و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان عزیز، به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که فرزندان آن‌ها در نیروهای مسلح، مصمم‌تر از گذشته تروریست‌ها و دنباله‌های آن‌ها را تحت تعقیب قرار داده و تا ریشه‌کنی این پدیده نفرت‌انگیز از پای نخواهد نشست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان این پیام با یادآوری مواضع کینه‌توزانه برخی مقامات کشورهای منطقه که آشکارا از انتقال ناامنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند، هشدار داده است که ضمن تصحیح رفتارهای خصمانه خود با جمهوری اسلامی ایران، از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند، در غیر این صورت نیروهای مسلح حق پاسخ کوبنده به دشمنی‌ها با ملت ایران را برای خود در هر زمان و مکان محفوظ می‌دارند و جنایتکاران را در هر نقطه از جهان تحت تعقیب قرار خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها