«الوفاق» بحرین:

امروز خطرناک‌ترین تهدید برای بشریت، حمایت از تروریسم است

امروز خطرناک‌ترین تهدید برای بشریت، حمایت از تروریسم است
يکشنبه 1 مهر 1397 - 12:29

جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین در بیانیه‌ای حمله تروریستی در شهر اهواز را محکوم و مخالفت را خود با هر گونه اقدامات تروریستی اعلام کرد.

العالم - بحرین

جمعیت الوفاق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در شهر اهواز، بر موضع ثابت خود در مخالفت با هرگونه اقدامات تروریستی دشمنان اسلام و بشریت در سراسر جهان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که عملیات‌های تروریستی و جنایت‌های وحشیانه‌ای که بی‌گناهان را هدف قرار می‌دهد، با هدف مبارزه با حیات و نابودی بشریت و از بین بردن امیدها صورت می‌گیرد و در عین حال بیانگر حجم شکست و فروپاشی عاملان این قبیل عملیات‌هاست.

 طبق گزارش وبگاه «مرأة البحرین»، الوفاق همچنین این حادثه تروریستی را به دولت و ملت ایران به خصوص اهالی شهر اهواز تسلیت گفت.

در بیانیه این جمعیت همچنین آمده است: «تروریسم دین و وطن ندارد و خطرناک‌ترین چیزی که امروز بشریت را تهدید می‌کند، در آغوش گرفتن، پشتیبانی و حمایت مالی از تروریسم و توجیه آن است.»

صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسئولان نظامی، دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند.

دبیرکل سازمان ملل متحد، جنبش‌های حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی، انصار‌الله یمن، دولت افغانستان، عراق، عمان، بولیوی، نروژ، کویت، قطر و ترکیه و چند کشور دیگر این حمله تروریستی را محکوم کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها