ابراز خوشحالی نشریه نزدیک به نتانیاهو از حمله تروریستی در اهواز

ابراز خوشحالی نشریه نزدیک به نتانیاهو از حمله تروریستی در اهواز
يکشنبه 1 مهر 1397 - 12:52

نشریه «اسرائیل هیوم» که رابطه بسیار نزدیکی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دارد خبر حمله تروریستی در اهواز را با تیتری منتشر کرده که از خوشحالی این نشریه حکایت دارد.

العالم - آسیا

در حالی که بسیاری از کشورهای جهان از دیروز با صدور بیانیه‌هایی حمله تروریستی در شهر اهواز را محکوم کرده‌اند، یک نشریه نزدیک به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این خبر را با عنوانی منتشر کرده که از رضایت و خرسندی این نشریه از این حادثه حکایت دارد.

نشریه «اسرائیل هیوم» (اسرائیل امروز) تیتر یک روز یکشنبه خود را به خبر حمله تروریستی در ایران اختصاص داده و آن را با عنوان «ترور در خانه سازنده آن» منتشر کرده است.

در صفحه داخلی این روزنامه هم این خبر با عنوان «ترور در رأس» منتشر شده که به نظر می‌رسد اشاره‌ای باشد به اظهارات چند سال پیش عبدالله پادشاه وقت عربستان که ایران را «سر مار» خوانده و گفته بود آمریکا باید مستقیما ایران را هدف قرار دهد.

اسرائیل هیوم در گزارش خود درباره حادثه اهواز، بدون ارائه مدرکی و احتمالا با هدف مشروع نشان دادن این حمله تروریستی مدعی شده است که در این حمله ۱۲ نفر از نیروهای ارشد سپاه پاسداران جان خود را از دست داده‌اند. این روزنامه شهادت یک کودک در این حادثه را هم «یک ادعا» توصیف کرده است.

این روزنامه به دلیل توزیع رایگان، پرشمارگان‌ترین روزنامه در فلسطین اشغالی است و «مریم ادلسون» همسر «شلدون ادلسون» سرمایه‌دار صهیونیست و حامی مالی نتانیاهو و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ناشر آن است. ادلسون که پیش از این علنا از حمله اتمی به ایران صحبت کرده، از حامیان مالی عمده این نشریه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها