عضو مركز حمايت از ملت بحرين:

مردم بحرین مخالفت تداوم حاکمیت آل خلیفه هستند

مردم بحرین مخالفت تداوم حاکمیت آل خلیفه هستند
پنج‌شنبه 13 مهر 1391 - 15:17

العالم، لندن - عضو مركز حمايت از ملت بحرين، گفت: ملت بحرين چه شيعي چه سني مخالف تداوم حكومت پادشاه و خاندان سلطنتي آل خليفه و خواستار كناره گيري آنها از قدرت هستند.

"قاسم الهاشمي"روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم،گفت: حمد بن عيسي آل خليفه كه خود را پادشاه بحرين مي داند، در خصوص اجراي توصیه های گزارش كميته حقيقت ياب شریف بسيوني و مصوبات نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو به مردم دروغ می گوید و وليعهدش هم هیچ اعتباري ندارد.

عضو مركز حمايت از ملت بحرين، افزود: ولیعهد پادشاه بحرین در دهه نود كه فرمانده ارتش بود ، تهديد به آتش زدن روستاهای این کشور كرده بود و اکنون اين تهديد خود را عملي كرده است .

الهاشمي اظهارداشت: دو گروه مخالف در بحرين وجود دارد گروه اول جمعيت هاي سياسي و گروه دوم مردم هستند ؛مردم بارها ديدگاه خود را با سردادن شعار " مرگ بر حمد " آشكارا اعلام كرده اند و مخالفان سیاسی نیز منسجم هستند و می خواهند کشور را از بحرانی که دخالت نظامي عربستان به دستور آمريكا تشديد کرده است، نجات دهند.

وی تاکید کرد:آل خلیفه می خواهد اعتراض های مردمي مهار شود و فعالان سياسي سركوب شوند؛ به همين دلیل هر معترضي بازداشت شده و یا به قتل می رسد که نمونه اخیر آن  جوانی بود که در زندان به دلیل محرومیت از درمان به شهادت رسید.

عضو مركز حمايت از ملت بحرين، گفت: رژيم آل خليفه حقوق مردم را از جمله حق آزادی اجتماعات، آزادي بيان، تظاهرات مسالمت آمیز و تعيين سرنوشت را نقض می کند و مردم بحرین از اقدامات غيرقانوني و ظالمانه رژيم از جمله بي توجهي به مطالبات مردمي و اخراج كارمندان خشمگین هستند .

4-14:08
 





 



پربیننده ترین خبرها