گزارش مشروح از مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز/ انتقامی سخت در راه است

گزارش مشروح از مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز/ انتقامی سخت در راه است
دوشنبه 2 مهر 1397 - 08:50

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز صبح امروز با حضور خیل عظیمی از مردم ولایتمدار خوزستان در حسینیه ثارالله برگزار شد.

العالم _ ایران / سیاسی

صبح امروز خیل عظیمی از مردم ولایتمدار خوزستانی با حضور در حسینیه ثارالله اهواز به جمع بدرقه‌کنندگان شهدای حادثه تروریستی 31 شهوریور پیوستند.

این مراسم با شکوه با مداحی و عزاداری مردمی راس ساعت 8:30 دقیقه صبح از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شد.

از ساعات اولیه صبح حضور مردم اهواز در این مراسم چشمگیر بود و لحظه به لحظه به جمعیت حاضر افزوده می‌شود.

مردم استان خوزستان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر منافق" و "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حاضر شده‌اند.


تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز را اینجا مشاهده کنید.


در این مراسم سرلشکر محسن رضائی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمود علوی وزیر اطلاعات، سید‌‌حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی‌‌فقیه در استان خوزستان، شریعتی استاندار خوزستان و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی حضور دارند.


سرلشکر رضایی: حادثه تروریستی اهواز طراحی‌شده از بیرون مرزها بود/ رویای دشمنان برای جدایی خوزستان تعبیر نخواهد شد

سرلشکر محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی با تاکید براینکه حادثه تروریستی اهواز یک حادثه کاملاً طراحی شده از بیرون مرزها بود، اظهار داشت: به تذکر و بیانیه اکتفا نکنید، سرکرده‌های این تروریست‌ها الان یا در انگلستان یا در هلند و یا در دانمارک هستند، اقدام عملی و جدی داشته باشید.


تصویری از تابوت "محمد طاهای اقدامی" کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز تاکید کرد: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.


وزیر اطلاعات: شماری از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده‌اند

حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات نیز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: تک تک تروریست‌ها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

وزیر اطلاعات افزود: شماری از عوامل مرتبط با حادثه تروریستی اهواز دستگیر شده‌اند.


سردار سلامی: قول می‌دهیم که واکنش ما نسبت به جنایت تروریستی اهواز، پشیمان‌کننده، ویران‌گر و نابودکننده باشد

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی گفت: ما امروز از ریاکاران در جهان اسلام پرده بر می‌داریم. آن‌ها که دم از حمایت مردمان شریف عرب ما می‌زنند که سردسته آن‌ها هم رژیم سعودی است، می‌دانند تعداد زیادی از مردمان فداکار و ولایتمدار عرب را به شهادت رساندند؟

وی تاکید کرد: ما قول می‌دهیم که واکنش‌مان به این حادثه پشیمان‌کننده، نابودگر و ویرانگر باشد و هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این زمین بتازد و این ماجرا خاتمه نخواهد یافت و به همه هشدار می‌دهیم که ما انتقام خواهیم گرفت.


حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند، ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم.

براساس این گزارش، نماز بر پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز باحضور پرشور مردم اهواز و به امامت آیت‌الله موسوی‌جزایری اقامه شد.

پربیننده ترین خبرها