كشته شدن دو مامور سعودي به تلافي شهادت جوانان

كشته شدن دو مامور سعودي به تلافي شهادت جوانان
پنج‌شنبه 13 مهر 1391 - 18:11

العالم - منابع مخالفان عربستاني روز پنجشنبه از کشته شدن دو مامور امنيتي اين کشور به تلافي به شهادت رساندن تعدادي از جوانان مبارز خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم منابع مخالفان عربستاني از عمدي بودن قتل خالد اللباد فعال حقوق بشر و فعال سياسي و همراهان وي به دست گروهي از نيروهاي وزارت كشور عربستان در چهارشنبه گذشته در العواميه استان القطيف در منطقه شرقي اين كشور پرده برداشتند.

 

اين منابع به شبكه خبري نهرين نت گفتند: افراد تك تيرانداز در يك برنامه از پيش طراحي شده و عمدي ، گلوله اي به گردن البلاد شليك كردند  كه منجر به مرگ فوري وي شد.

اين منابع افزودند: با آنكه شهيد اللباد با اولين گلوله نيروهاي ويژه وزارت كشور به شهادت رسيد؛ آنها به تيراندازي به سوي جوانان همراه وي ادامه دادند كه در نتيجه " محمد حبيب المناسف " نيز شهيد شد و " حسن الزاهري " سه روز بعد بر اثر جراحات وارده به شهادت رسيد.

به گفته این منابع ، گروهي ويژه از اهالي القطيف تنها چند ساعت پس از ترور اين دو انتقام خون آنها را گرفتند.

این منابع اعلام کردند، اين گروه دو مامور امنيتي عربستان با لباس شخصي را در منطقه العواميه به قتل رساندند اما مقام هاي عربستان بر اين عمليات سرپوش گذاشتند و اسم دو فرد مقتول را تا به امروز اعلام نكرده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها