امیر حاتمی: تروريست‌ها منتظر دست انتقام ملت ايران باشند

دوشنبه 2 مهر 1397 - 14:25

وزير دفاع با اشاره به حمله تروريستي اهواز، هدف دشمن از اين‌گونه تحرکات را ايجاد آشوب و نا امني و تشويش در کشور دانست و گفت: تروريست‌ها منتظر دست انتقام ملت ايران باشند.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز با تسلیت به شهادت رسیدن و مجروح و آسیب دیدن جمعی از هموطنان بی‌دفاع کشورمان گفت: تروریست‌ها منتظر دست انتقام ملت ایران باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هدف دشمن از این‌گونه تحرکات را ایجاد آشوب و نا امنی و تشویش در کشور دانست و گفت: ملت رشید ایران اسلامی در طول 40 سال اخیر ثابت کرده‌است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخشان بر نخواهند داشت.

وی در ادامه افزود: این قبیل اقدامات کور و فاقد ارزش و غیرانسانی خللی در عزم ملت ایران در تحقق اهداف متعالی انقلاب نخواهند داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای‌اش با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.

حاتمی در پایان افزود: این اقدام گروهک تروریستی در واقع ادامه مبارزه و جنگ اقتصادی آمریکایی‌ها با ملت ایران است که مرکز ثقل آن در اداره خزانه داری آمریکاست که این پار در قالبی ددمنشانه و مردم‌کش جلوه پیدا کرده است.

پربیننده ترین خبرها